کاربرد عصایی دکل مهاری

عصایی دکل مهاری یکی از تجهیزات دکل مهاری است که برای ایجاد پایه نصب تجهیزات سیستم دکل بر روی پشت بام و یا روی زمین مورد استفاده قرار می گیرد.برای نصب دکل در روی پشت بام و روی زمین از میله عصایی استفاده می شود.عصای دکل مهاری پایه گیره ای بین زمین و دیوار با صفحه تعادل و مهارکش های دکل مهاری است.

عصایی دکل مهاری در دو مدل بلند و کوتاه تولید می شود. از میله بلند عصایی برای مهار هایی که برای نصب روی دیوار به صفحه پشت دیوار مورد استفاده قرار می گیرد. از میله کوتاه عصایی برای مواقعی که دکل مهاری را به سر ستون ساختمان جوش می دهند کاربرد دارد.این میله های کوچک از لرزش دکل مهاری جلوگیری می کند.

عصایی دکل مهاری

متعلقات دکل مهاری

دکل مهاری شامل تجهیزات ذیل است که امنیت ، استحکام و قدرت دکل مهاری را حفظ می کنند.

بیس دکل مهاری:این بیس شامل صفحه ای است که پایه های دکل مهاری روی آن قرار گرفته و اغلب شکل مثلث هستند.

-میله انکر بولت: میله انکر بولت پایه های دکل مهاری است و با جوش دادن به هم متصل می شوند.

-صفحه پشت دیوار:صفحه پشت دیوار به عنوان تکیه گاه و ایجاد اصطکاک مورد استفاده قرار می گیرد. این صفحه ها به شکل مستطیل هستند.

پیچ و مهره دکل مهاری:برای اتصال میله ها از پیچ و مهره استفاده می شود. این پیچ ها دارای قدرت و استحکام بالایی هستند.

-کربی: برای بستن سیم ها از این نوع اتصالات استفاده می کنند. جنس این نوع کربی ها فولاد و قدرت بالایی دارد.

-مهارکش: مهارکش به عنوان پیچ تنظیم دوطرفه برای نگه داشتن زنجیرها و سیم ها مورد استفاده قرار می گیرد.

-کمربند دکل: برای نگهداری سیم ها به وسیله مهره و کمربند قطعات به یکدیگر وصل می شود.

-تاج دکل:تاج دکل بالاترین قسمت دکل در پایان نصب دکل مهاری نصب می شود. چراغ و میله آرت روی تاج دکل قرار می گیرد.

سیم مهار دکل:از کاربردی ترین اجزای دکل سیم مهار دکل است که از آن برای اتصال دکل به زمین مورد استفاده قرار می گیرد.

گوشواره دکل مهاری:گوشوارها قطعات کوچک و ساده‌ای هستند و یکی از متعلقات مهم در راه اندازی دکل به حساب می آیند و از گوشواره برای خم کردن سیم‌های مهار و یا بریدن آنها استفاده می‌کنند.

کاربردی ترین دکل مهاری

دکل های مهاری نوع G از کاربردی ترین نوع دکل ها است. این نوع دکل های مهاری وزن کمی دارند و سبک هستند و به همین دلیل در بسیاری از پروژه ها بر روی پشت بام منازل استفاده می شود. سقف ارتفاع این دکل های مهاری 36 متر اسن. دکل های مهاری در دو نوع G35 , 45G ساخته می شوند.

دکل مهاری G35

دکل مهاری نوع 35G از نوع دکل ها با وزن سبک است که از سه پایه تشکیل شده و هریک از پایه ها از لوله های درزدار با قطر 32 میلی متر و میلگرد توپر با قطر 10 میلیمتر ساخته می شوند. جنس این قطعات از فولاد ساختمانی کم کربن ST37 با فلز گالوانیزه پوشانده می شوند. از این نوع دکل ها در اماکن شهری و پشت بام ها به دلیل وزن سبک استفاده می کنند.

حداکثر ارتفاع استاندارد برای این دکل ها یک متر و وزن 15 کیلوگرم 39 متر است. دکل های مهاری 35G برای ایستگاههای هواشناسی، نصب دوربین کنترل محیطی، ارتباطات رادیویی کاربرد دارد. برای نصب این دکل های مهاری بر روی پشت بام نیاز به فونداسیون بتنی نیست.

دکل مهاری G45

دکل های مهاری 45G یکی از انواع دکل ها است که سبک بوده و دارای قطعات شبیه به دکل های 35G است.فاصله بین پایه های این دکل 45 سانتی متر و طول هر قسمت دکل 3 متر است. در صورتیکه تجهیزات نصب شده بر روی دکل زیاد نباشد و ارتفاع مورد نیاز بین 36 تا 60 متر است از دکل های مهاری سه پایه 45G استفاده می شود. این دکل ها را می توان بر روی پشت بام و روی زمین نصب کرد.

خرید دکل مهاری همپا دکل

برای خرید دکل مهاری باید اطلاعات کافی در مورد کاربرد و مشخصات دکل ها داشته باشید. در هنگام خرید دکل های مهاری باید نکات استاندارد مورد توجه قرار گیرد. قطعات فلزی دکل های مهاری باید از جنس گالوانیزه باشد تا از زنگ خوردگی جلوگیری شود.دکل های مهاری را از شرکت های معتبر تولید کننده دکل های مهاری مانند شرکت همپا دکل خریداری نمایید. شرکت همپا دکل محصولات خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار می دهد.

شرکت همپا دکل تولید کننده دکل های مهاری استاندارد

شرکت همپا دکل یکی از شرکت های معتبر تولید کننده دکل های مهاری استاندارد است.این شرکت از قطعات و تجهیزات مختلفی برای تولید دکل های مهاری استفاده می کند. نکات ایمنی و اصول استاندارد در طراحی و ساخت دکل های مهاری رعایت می شود.

کارشناسان شرکت همپا دکل تمام آیین نامه ها و اصول استانداردها را در مورد مقاومت بالای دکل ها در حوادث سیل، باد ، طوفان و زلزله در نظر می گیرند. دکل های مهاری را با قیمت مناسب و کیفیت بالا از شرکت همپا دکل خریداری کنید.

برای مشاهده و مشاوره رایگان انواع دکل مهاری،دکل منوپل،دکل دوربین،دکل خود ایستا،دکل پرچم،دکل مخابراتی،دکل اینترنت،برج نوری و فونداسیون پیش ساخته می توانید بر روی کلمه مورد نظرتان کلیک کنید تا وارد صفحه مربوط به آن شوید و یا با کارشناسان همپا دکل از طریق راه های ارتباطی در تماس باشید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!