یکی از سازه های پرکاربرد در هنگام استفاده و نصب دوربین مدار بسته در اماکن عمومی برای حفاظت و نظارت دکل های دوربین مداربسته است. قبل از خرید دکل های دوربین مداربسته بهتر است اطلاعات کافی در مورد انواع دکل های دوربین مداربسته داشته باشید تا با صرف کمترین هزینه و کوتاهترین زمان بهترین انتخاب را انجام دهید.

نصب دکل دوربین مداربسته

دکل دوربین مداربسته با توجه به نوع کاربرد در اماکن عمومی و فضاهایی که نیاز به کنترل و نظارت دارند دارای انواع مختلفی هستند. انواع دکل دوربین مداربسته شامل موارد ذیل است:

-دکل مکعبی: دکل مکعبی دوربین مداربسته از ارزان ترین نوع این دکل ها است. اما مقاومت و استحکام بالایی ندارند و حداکثر ارتفاع آن 6 متر است. دکل مکعبی به شکل L یا T طراحی وساخته می شوند و هزینه نصب آن کمتر از انواع دیگر دکل های دوربین مداربسته است.

-دکل لوله ای: دکل لوله ای دارای استحکام و مقاومت بالاتری نسبت به دکل مکعبی است. جنس این نوع دکل دوربین مداربسته آهن گالوانیزه و حداکثر ارتفاع این دکل ها حدود 10 متر است. نصب ساده و آسان این دکل ها از ویژگی های این نوع دکل دوربین مداربسته است.

-دکل چند وجهی: دکل چند وجهی دارای مقاومت و استحکام بالاتری نسبت به دکل های مکعبی و لوله ای است. شکل این نوع دکل ها مخروطی و در برابر عوامل خارجی مقاومت زیادی دارند. دکل چند وجهی قیمت بالاتری نسبت به انواع دیگر دکل های دوربین مداربسته دارد.

-دکل ماژولار: دکل ماژولار یکی از انواع دکل های دوربین مداربسته است که از نظر شکل و ظاهر شبیه دکل های مخابراتی است. این نوع دکل در برابر باد به دلیل نوع ساخت مقاومت زیادی دارد و به همین دلیل در مناطقی که باد شدید می وزد از این نوع دکل برای نصب دوربین مداربسته استفاده می شود

نصب دکل دوربین مداربسته

عوامل موثر بر انتخاب نوع دکل

زمانی که برای نظارت و کنترل تخلفات و ترافیک در اماکن عمومی یا فضاهایی که نیاز به نظارت و کنترل شبانه روزی دارد انتخاب نوع دکل مناسب و استاندارد اهمیت زیادی دارد. باید اطلاعات کافی در مورد دکل های مورد استفاده برای نصب دوربین های مداربسته داشته باشید تا بیشتری استفاده را از نصب دوربین به دست آورید. عوامل موثر در انتخاب نوع دکل دوربین مداربسته شامل موارد ذیل است:

-میزان فضا و ارتفاعی که برای گرفتن تصاویر مناسب دارید.

-تاثیر نمای دکل بر منطقه مورد کنترل و نظارت حفاظتی و ترافیکی باید مشخص شود.

-براساس نوع شرایط آب و هوایی جنس دکل مناسب و استاندارد انتخاب شود.

اهداف نصب پایه دوربین مدار بسته

اهداف نصب دوربین مداربسته بر روی دکل ها به شرح ذیل است:

-داشتن حداکثر زاویه نظارت و دید بر فضای مورد نظارت و کنترل

-داشتن حداقل نقاط کور

-افزایش میزان برد در زمان نصب دوربین های مداربسته

-افزایش وضوح دید و دقت ضبط تصاویر

-نصب دوربین مداربسته در ارتفاعی از دکل برای جلوگیری از دسترس بودن و خرابکاری در ضبط تصاویر

-تمرکز و کنترل بیشتر بر محیط مورد نظارت و کنترل ترافیکی، نظارتی و امنیتی

انتخاب دکل دوربین مناسب

در زمان نصب دوربین مداربسته باید دکل مناسب انتخاب شود. دکل های فلزی بهترین انتخاب برای نصب دکل دوربین مداربسته است. یکی از دلایل انتخاب دکل فلزی برای نصب دوربین هزینه کمتر برای ساخت این نوع دکل نسبت به جنس های دیگر است. اما یکی از عواملی که باید در ساخت دکل های دوربین مداربسته مورد توجه قرار گیرد، شرایط آب و هوایی محیط نصب دکل است.

دکل های دوربین امنیتی برای کنترل و نظارت بهتر و موثر باید با ارتفاع و دید مناسب طراحی و ساخته شوند. در صورتیکه در انتخاب جنس بدنه و متعلقات دکل، ارتفاع دکل و منطقه تحت پوشش نظارت و کنترل دقت شود، دکل دوربین مداربسته عمر طولانی تر و دوام بیشتری دارد.

دکل منوپل دوربین مدار بسته

دکل های دوربین مداربسته با توجه به نوع کارایی خاص در انواع مختلفی طراحی و ساخته می شوند. پایه این دکل ها تک پایه است. هدف اصلی نصب دکل های دوربین مداربسته افزایش دید دوربین بر منطقه تحت پوشش است. همچنین ارتفاع دکل دوربین باید اندازه ای تعیین شود که علاوه بر دید مناسب و دقیق از دسترسی غیرمجاز برای جلوگیری از خرابکاری محفوظ باشد. دکل های دوربین مداربسته فضای کمی را اشغال و برای محیط پر ازدحام و اماکن عمومی برای نظارت و کنترل ترافیکی، امنیتی مناسب هستند.

دکل های دوربین مداربسته با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه مورد نصب ساخته و شدت باد محل، طوفان و لرزش های محل نصب دکل در نوع طراحی و ساخت دکل موثر هستند.

قیمت دکل گالوانیزه دوربین مدار بسته

دکل های دوربین مداربسته در انواع مختلف طراحی و ساخته می شوند. ارتفاع دکل ها، جنس بدنه دکل ها و نوع دکل ها با یکدیگر متفاوت است. بنابراین قیمت دکل های دوربین مداربسته با توجه به عوامل ذکر شده در طراحی و ساخت متفاوت است. دکل های منوپل دوربین مداربسته قیمت ثابتی ندارند. قبل از هر اقدام برای خرید انواع دکل های دوربین مداربسته با کارشناسان متخصص و مجرب شرکت همپا دکل سازنده انواع دکل های مهاری، دکل های دوربین مداربسته، دکل دوربین مداربسته اسپید دام تماس بگیرید.

نحوۀ محاسبۀ قیمت دکل دوربین مداربسته

دکل های دوربین مداربسته در انواع و اندازه های مختلف طراحی و ساخته می شوند. بنابراین نمی توان قیمت ثابتی برای دکل منوپل تعیین کرد. عوامل تعیین کننده در قیمت دکل دوربین مداربسته شامل موارد ذیل است:

-نوع دکل مکعبی، چند وجهی، ماژولار و لوله ای

-نوع پوشش دکل از جنس رنگ اپوکسی، گالوانیزه گرم و رنگ معمولی

-جنس دکل آلومینیوم، آهن با روکش گالوانیزه و آلیاژهای دیگر

-میزان ضخامت ورق تعبیه شده در دکل دوربین مداربسته

-میزان ارتفاع دکل دوربین مداربسته از 2 تا 30 متر

-نصب دکل فلنچی، اورلپی و جوشکاری

-تعداد پایه برای نصب دوربین مداربسته

-تعداد شاخه و قطر و اندازه های آن

-قابلیت نصب پروژکتور

شرکت همپا دکل سازنده انواع دکل های دوربین مداربسته

شرکت همپا دکل یکی از شرکت های معتبر طراح و سازنده انواع دکل مهاری، دکل مهاری g35 ، دکل مهاری g45 ، دکل مخابراتی، دکل های دوربین مداربسته ، دکل خود ایستا ، دکل پرچم مرتفع ، دکل اینترنت ، برج نوری ، و انواع فونداسیون دکل  و فونداسیون پیش ساخته است که خدمات خود را به صورت حضوری و آنلاین در اختیار مشتریان عزیر در سراسر نقاط کشور قرار می دهد.

بهتر است قبل از هر اقدام برای خرید و نصب دکل دوربین مداربسته با کارشناسان متخصص و مجرب شرکت همپا دکل مطرح نمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن راهنمایی های لازم را به مشتریان ارائه نمایند. شرکت همپا دکل انواع دکل های دوربین مداربسته، دکل های مهاری و دکل های مخابراتی را با کیفیت بالا بر طبق اصول استاندارد و قیمت مناسب ارائه می کند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!