اهمیت گوشواره دکل مهاری

دکل مهاری نوعی دکل با وزن سبک و پایین است که آن را از طریق سیم های مهار به زمین وصل می‌کنند. وجود ویژگی‌های متعدد از جمله وزن سبک در آن باعث شده که بتوان آن را در مکان و فضاهای مختلفی مورد استفاده قرار داد، به عنوان مثال شبکه تلفن همراه و رادیو و غیره موقعیت‌هایی هستند که در آنها از دکل‌های مهاری استفاده شده.

البته باید در نظر داشت که اگر بخواهیم این وسیله را بر روی زمین نصب کنیم به سیم‌های مهاری زیادی نیاز می‌باشد، این نوع دکل را می‌توان بر روی پشت بام و اداره ها هم نصب کرد. برای نصب این دکل به تجهیزات زیادی نیاز می‌باشد که یکی از آنها گوشواره دکل مهاری است که ما آن را در این مقاله مورد بررسی قرار می‌دهیم.

پس برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قیمت، کاربرد و خرید گوشواره دکل مهاری تا ادامه ما را همراهی کنید.

معرفی مشخصات متعلقات دکل مهاری

گوشوارها قطعات کوچک و ساده‌ای هستن و یکی از تجهیزات مهم در نصب دکل مهاری محسوب می‌شوند و از آنها برای خم کردن سیم‌های مهار و یا بریدن آنها استفاده می‌کنند. این گوشواره‌ها از جنس فولاد هستند که اغلب دارای سایزهای ۹ الی ۱۰ می‌باشند و از آبکاری گالوانیزه برخوردار هستند. گوشواره دکل در ابعاد کوچک و سبکی تولید می‌شود که آن را در محل خم سیم‌های مهاری استفاده می‌کنند که این کار باعث می‌شود تا سیم‌هایی که در برخورد با بدنه دکل و مهارکش مورد استفاده قرار می‌گیرند، دچار خوردگی نشوند.

گوشواره دکل مهاری

دکل‌های مهاری از انواع مختلفی برخوردار می‌باشند که یکی از انواع آنها سری g بوده، در این سری از طریق جوش CO2 و لوله میلگرد، سکشن‌های آن را تولید می‌کنند. سکشن‌های تولید شده دارای طولی حدود ۳ متر هستند. البته در دکل‌های مهاری با در نظر گرفتن ارتفاع و محل نصب آن از لوله‌ ۳ با ضخامت ۲ میلی متری استفاده می‌کنند که طول میلگرد هم ۸ الی ۱۰ می‌باشد و میلگرد هم از نوع ساده است.

جالب است بدانید که در این دکل‌ها سری g را هم به دسته و انواع مختلفی تقسیم می‌کنند، برای مثال با در نظر گرفتن ابعاد و نوع ساخت آنها را در دسته‌های مختلف دکل مهاری g35 ، دکل مهاری g45 قرار می‌دهند که هر کدام از مشخصات و ویژگی‌هایی برخوردار هستند. مثلا دکل مهاری g35 را می‌توان در ارتفاع‌های ۱۵ تا ۳۰ متر نصب کرد. یا دکل مهاری g45 قابلیت نصب حتی تا ارتفاع‌های ۴۵ تا ۶۰ متر را دارد.

قیمت گوشواره دکل مهاری

عوامل متفاوتی بر روی قیمت دکل‌های مهاری تاثیر می‌گذارند، به عنوان مثال تجهیزاتی که در ساخت این دکل مورد استفاده قرار می‌گیرد. ولی نمی‌توان گفت که گوشواره‌ها تاثیر زیادی بر روی هزینه خرید این دکل ها دارند، چرا که خود این وسیله از قیمت آنچنان زیادی برخوردار نیست و حداقل قیمت آن ۹ هزار تومان است.

اما قیمت دکل‌های مهاری را پارامترهایی، مثل قیمت سکشن، میلگرد و لوله‌ها تعیین می‌کنند که در حالت کلی به ازای هر یک متر قیمت دکل ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته می‌شود. ولی فراموش نکنید که این دکل‌ها اولا از انواع مختلفی برخوردار هستند و دوما ارتفاع آنها متفاوت است، پس قیمت‌ها ثابت نیستند. اگر به دنبال اطلاع از قیمت گوشواره دکل مهاری و دکل مهاری می‌‌توانید وارد سایت همپا دکل شوید، چرا که جدید ترین و به روز ترین قیمت‌های این ابزار ها را می‌توانید در آنجا مشاهده کنید.

خدمات این شرکت به همینجا ختم نمی‌شود و می‌توانید روی طراحی و تولید انواع دکل‌های مهاری روی آنها حساب باز کنید. با این حال که فروشگاه های زیادی وجود دارد که این خدمات را ارائه می‌دهند، اما تاکید ما همواره بر روی خرید از این فروشگاه بوده چرا که در کنار تجربه کاری بالا، دکل‌هایی با مقاومت و استقامت بالا طراحی و تولید می‌کنند و از نظر کیفیت خدمات هم درجه اول هستند.

یکی دیگر از متعلقات دکل مهاری عصایی می باشد برای آشنایی با آن روی کلمه عصایی دکل مهاری کلیک نمایید.

پیچ و مهره دکل مهاری دارای استاندارد می باشد برای بررسی بیشتر می توانید روی کلمه پیچ و مهره دکل مهاری کلیک نمایید.

برای آشنایی با برخی دیگر از متعلقات دکل مهاری مانند: بیس دکل مهاری،کابل دکل مهاری،گوشواره دکل مهاری،چراغ دکل مهاری و غیره می توانید بر روی کلمه مورد نظر خود کلیک کرده تا وارد صفحه آن شوید.

سخن پایانی

دکل مهاری یکی از سبک ترین نوع دکل‌ها بوده که همین دلیل باعث شده بتوان آن را در صنایع مختلف مورد استفاده قرار داد. برای نصب و راه اندازی این نوع دکل‌ها از ابزارهای گوناگون بهره می‌برند، مثلا گوشواره دکل مهاری که دارای ظاهر C شکلی است و از اندازه کوچکی برخوردار می‌باشد. آنچه که باعث استفاده از این وسیله در دکل‌ها شده این بوده که مانع از خوردگی سیم‌ها می‌شود که همچنین در بریدگی سیم‌ها هم نقش دارد.

برای مشاهده انواع دکل مهاری،دکل منوپل،دکل دوربین،دکل خود ایستا،دکل پرچم،دکل مخابراتی،دکل اینترنت،برج نوری و فونداسیون پیش ساخته می توانید بر روی کلمه مورد نظرتان کلیک کنید تا وارد صفحه مربوطه آن شوید و یا با کارشناسان همپا دکل از طریق راه های ارتباطی در تماس باشید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!