دکل دوربین مداربسته تهران

دکل دوربین مداربسته تهران یکی از انواع دکل هایی است که برای جلوگیری از معضلات ترافیکی در اماکن شهری، خیابان ها بزرگراه ها و جاده های شهری مورد استفاده قرار می گیرد. برای حفظ امنیت و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از دوربین های اسپید دام، بولت پلاک خوان ، کنترل سرعت و تردد شماره استفاده می شود. دکل دوربین مداربسته باید دارای ویژگیهای خاصی باشد تا باعث ایجاد زاویه دید مناسب، افزایش برد میدان دید و کاهش دسترسی عمومی شود.

موارد کاربرد دکل دوربین مداربسته تهران

از دکل دوربین مداربسته تهران در موارد ذیل مورد استفاده قرار می گیرد:

-کنترل تردد در جاده های داخل و خارج شهر

-دکل دوربین مداربسته در پارک ها و فضاهای تفریحی

– مورد استفاده در میادین و استادیوم های ورزشی

-مورد استفاده در سایت های نفت و گاز و پتروشیمی

-مورد استفاده در باراندازها، فرودگاهها و بنادر، کارخانه ها و مکان های تاریخی

قیمت دکل دوربین

با توجه به ویژگی های پایه دکل دوربین مداربسته قیمت دکل دوربین متفاوت است.عواملی که در قیمت دکل دوربین مداربسته تهران موثراست شامل نوع پوشش، ضخامت ورق های آهن، ارتفاع دکل دوربین مداربسته، قطر دهانه بالا و پایین دکل، کیفیت قطعات، طول بازوی دکل، نوع مونتاژ دکل دوربین، تعداد دوربین، وزن کلی دکل و تجهیزات متصل به دکل است.

عوامل موثر بر انتخاب نوع دکل

یکی از کاربردی ترین سازه ها، دکل دوربین مداربسته است که برای به کارگیری دوربین مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه ساخت دکل های دوربین مداربسته به عوامل مختلفی بستگی دارد. در صورتی که برای کنترل تخلفات و ترافیک نیاز به دوربین مداربسته دارید باید در انتخاب دکل دوربین مداربسته دقت کنید. عواملی که در انتخاب نوع دکل دوربین مداربسته موثر است شامل موارد ذیل است:

-میزان فضا و ارتفاع برای گرفتن تصویر مناسب

-چگونگی تاثیر نمای دکل بر منطقه

-جنس دکل دوربین مداربسته با توجه به شرایط آب و هوایی

دکل دوربین مداربسته تهران

انتخاب دکل دوربین مداربسته در تهران

برای نصب دوربین مداربسته انتخاب دکل فلزی دوربین گزینه مناسبی است. زیرا هزینه ساخت دکل ها ی دوربین از جنس های دیگر افزایش می یابد. اما با توجه به نوع شرایط آب و هوایی می توان از پوشش های مختلفی برای سطح دکل استفاده کرد. دکل های دوربین مداربسته برای نظارت بهتر و دقیق تر باید در ارتفاع و میدان دید مناسب قرار گیرند. همچنین دکل های دوربین مداربسته باید عمر طولانی و مفید تری داشته باشند.

انواع دکل های دوربین مداربسته

دکل های دوربین مداربسته شامل موارد ذیل است:

-دکل مکعبی

-دکل لوله ای

-دکل چند وجهی دوربین

-دکل ماژولار

دکل دوربین مداربسته تهران لوله ای

این نوع دکل های دوربین مداربسته در کلیه سطح شهرها مورد استفاده قرار می گیرد. ساختار این نوع دکل ها مقاومت بالایی ندارد.

دکل های مکعبی

این نوع دکل های دوربین از پروفیل و آهن قوطی ساخته و مقاومت بالاتری نسبت به دکل لوله ای دارد.

دکل دوربین مداربسته چندوجهی

این نوع دکل دارای مقاومت بالا و دوام زیادی نسبت به انواع دیگر دکل های دوربین مداربسته است. دکل دوربین چند وجهی دارای مقاومت بالا در برابر باران، طوفان و باد است.

دکل های دوربین مداربسته ماژولار

دکل های ماژولار شبیه دکل های مخابراتی است و دارای مقاومت و دوام بالا است. این نوع دکل های دوربین در برابر باد شدید مقاومت بالایی دارند. اما دکل های ماژولار دوربین مدار بسته در برابر ضربات مکانیکی مقاومتی ندارد و برای ساخت و تولید آن هزینه بالایی می شود.

در کل تمامی انواع دکل هایی که در بالا ذکر شده همگی از نوع دکل منوپل می باشد که با توجه به مورد استفاده نوع آن متفاوت می باشد.

نکات مهم هنگام انتخاب نوع دکل

زمانی که برای نصب دوربین به دکل نیاز دارید باید برای نصب دکل ها به نوع دوربین توجه شود و براساس نوع دوربین ، طرح و وزن های مختلف از دکل های دوربین مداربسته استفاده شود.برای دکل های دوربین مداربسته در سطح خیابان باید به نوع سازه توجه شود.زیرا وزن این دوربین ها نسبت به دوربین های دیگر بزرگ تر و وزن بیشتری دارند .همچنین به دلیل وزن سنگین باید دارای مقاومت و دوام بیشتری باشند.

در صورتی که از دوربین های کوچک تر استفاده می شود از دکل های ضعیف تر و کم هزینه تر برای نصب دوربین مداربسته استفاده شود.

نصب دکل دوربین مداربسته تهران

برای نصب دوربین های مداربسته برای کنترل نظارت و ترافیک در اماکن مختلف ابتدا باید با انواع دکل های دوربین مداربسته آشنا شوید تا با آگاهی و اطلاعات کافی بهترین گزینه برای نصب دوربین مداربسته انتخاب شود. بنابراین برای انتخاب دکل دوربین مداربسته باید به تعداد و نوع دوربین، وزن دوربین، میزان دید اطلاعات لازم را داشته باشید.

بهتر است قبل از هر اقدام برای خرید دکل های دوربین مداربسته با کارشناسان متخصص شرکت تولید کننده دکل ها ی همپا دکل تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشند.

همپا دکل تولید کننده انواع دکل اینترنت ، دکل مخابراتی ، دکل مهاری g45 ، دکل مهاری g35 ، برج نوری ، دکل پرچم ، دکل خود ایستا و فونداسیون پیش ساخته و آماده می باشد.

دکل منوپل دوربین مدار بسته

این نوع دکل های دوربین مداربسته در انواع مختلف طراحی و تولید می شوند. هریک از این دکل های کارایی خاص دارد. پایه این نوع دکل ها تک پایه است.کارایی اصلی دکل های دوربین مداربسته افزایش دید دوربین است و زاویه مناسبی را ایجاد و از دسترسی غیرمجاز به دوربین در ارتفاع بالا جلوگیری می کند. این نوع دکل ها در فضاهای بسیار کم مورد استفاده قرار می گیرد. دکل های دوربین های مداربسته با توجه به شرایط آب و هوایی طراحی و ساخته می شود.

جنس روکش دکل های دوربین مداربسته

جنس روکش دکل دوربین مداربسته یکی از مهمترین موارد مورد توجه در انتخاب نوع دکل دوربین بسته است. شرایط آب و هوایی تاثیر مستقیم در انتخاب نوع روکش دکل دارد. جنس روکش دکل های دوربین شامل گالوانیزه، گرم، روی، آلومینیوم و آلیاژ است.برای مثال در مناطق با شرایط آب و هوایی بارانی و مرطوب از روکش های گالوانیزه برای دکل های دوربین مداربسته استفاده می شود.

قیمت دکل گالوانیزه دوربین مدار بسته

دکل دوربین های مداربسته در انواع مختلف طراحی و ساخته می شود.جنس بدنه دکل ها، ارتفاع و نوع دکل ها متفاوت است. قیمت های دکل دوربین مداربسته تهران متفاوت است و قیمت ثابتی نمیتوان برای آن در نظر گرفت. بهتر است قبل از هر اقدام برای خرید دکل های دوربین مداربسته با کارشناسان متخصص شرکت همپا دکل تولید کننده انواع دکل تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان بهره مند شوید.

نحوۀ محاسبۀ قیمت دکل دوربین مداربسته

قیمت دکل های دوربین مدار بسته با توجه به عوامل ذیل متفاوت است:

-نوع دکل

-نوع پوشش دکل

-جنس دکل

-ضخامت ورق تعبیه شده در دکل

-ارتفاع دکل

-نصب دکل و تعداد پایه های بکار رفته در دکل

-تعداد شاخه و قطر و اندازه دکل ها

برای دریافت پاسخ به سوال دکل مهاری چیست این مقاله را دنبال بفرمایید

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!