بررسی دکل مخابراتی خود ایستا

دکل مخابراتی خود ایستا معمولاً سازه های سه یا چهار طرفه شبکه ای هستند که از میله، لوله یا زاویه جامد ساخته می شوند. برج های خود نگهدار برای تاسیساتی که فضای مورد نیاز محدود است ایده آل هستند.

دکل مخابراتی خود ایستا تقریباً برای همه برنامه های ارتباطی بی سیم مناسب هستند. از مجموعه‌های سبک روی سقف گرفته تا سازه‌های بیش از 500 اینچ،

دکل مخابراتی خود ایستا کاربردهای مختلفی دارد؛ از Wi-Fi و سایر خدمات بدون مجوز گرفته تا کاربردهای تلفن همراه، هواشناسی، مایکروویو و دیگر کاربردها.

دکل مخابراتی خود ایستا اغلب در جایی انتخاب می شوند که ارزش ملک بالا باشد یا فضای ساخت و ساز بسیار محدود باشد. اگرچه دکل هایی با چهار پایه طراحی شده اند، ساختار گالوانیزه سه پایه مثلثی رایج ترین برج ساخته شده در قاره آمریکا است.

عرض بخش پایه( فاصله بین مرکز دو پایه) با افزایش ارتفاع سازه بزرگتر می شود. با این حال، اکثر سازندگان دکل مخابراتی خود ایستا می‌توانند دکل را به گونه‌ای مهندسی کنند که ارتفاع، بارگذاری آنتن و بار باد مورد نیاز را برآورده کند و در عین حال ابعاد پایه کاهش یافته یا ابعاد دلخواه را حفظ کند.

طرح های مدولار استاندارد شده توسط برخی از تولیدکنندگان، فرآیند ساخت را تسریع کرده و زمان تحویل را به میزان قابل توجهی کوتاه می کند. با اتوماسیون رایانه فعلی، نقشه‌های طراحی مجوز، چه استاندارد و چه سفارشی، در بازه‌های زمانی سریع‌تری ارائه می‌شوند.

طرح‌های تولیدی متعددی وجود دارد که هر کدام دارای مزایایی هستند، از پایه‌های توپر لوله‌ای، جامد و خرپایی گرفته تا زاویه‌های پشت به پشت.

اگر ارتفاع سازه برج بیش از 200 فوت باشد، دکل مخابراتی خود ایستا باید دارای نور باشد. برخی از سازه های نزدیک به فرودگاه بدون توجه به ارتفاع سازه به نور نیاز دارند. در صورت نیاز به نورپردازی با مشاوران همپا دکل در ارتباط باشید.

برای برآورد قیمت دکل مخابراتی خود ایستا میتوانید با مشاوران همپا دکل در تماس باشید.

یکی از عواملی که در ساخت دکل مخابراتی خود ایستا تاثیر گذار است، سرعت باد در منطقه مورد نظر است.

برای شناسایی سرعت باد، لطفاً به ABOUT WIND SPEEDS مراجعه کنید. حداقل سرعت اولیه باد (MPH) ارائه شده است تا کاربر برآوردگر بی سیم بتواند نیاز را رای اهداف تخمینی شناسایی کند. به خاطر داشته باشید که در هر شهرستان یا شهر ممکن است یک منطقه باد خاص یا افزایش سرعت اولیه باد وجود داشته باشد تا خطوط ساحلی مستعد طوفان را در خود جای دهد. علاوه بر این، مالک ممکن است به افزایش سرعت باد برای محافظت بیشتر از سرمایه خود نیاز داشته باشد.

برج‌ها که معمولاً برای مخابرات بی‌سیم استفاده می‌شوند، انواع مختلفی دارند؛ انواع مختلف دکل ارتباطی وجود دارد که می توان از آنها برای انتقال سیگنال های سلولی استفاده کرد. انواع مختلفی از برج‌های سلولی وجود دارد که بسته به هدف خاص شما می‌توان آنها را نصب کرد.

برج های مشبک:

برج های مشبک به صورت مستقل و با شبکه های فولادی پایه مستطیلی یا مثلثی طراحی شده اند. این نوع برج سازی می تواند در شرایطی که نیاز به تغییراتی مانند نصب تعداد زیادی آنتن پانل یا دیش است مفید باشد. می توان از آن ها به عنوان دکل های انتقال برق، دکل های رادیویی و یا به عنوان دکل های رصد استفاده کرد. برج ایفل نمونه معروفی از برج های مشبک است.

برج های گاید:

برج های گاید می توانند دکل های سبک وزن یا دکل های سنگین باشند که اغلب به عنوان سازه های فولادی باریک دیده می شوند. معمولاً برج های گاید طراحی شده اند تا حداکثر استحکام، کارایی و تطبیق پذیری را با نصب آسان ارائه دهند. آنها توسط یک یا چند سطح از کابل های فولادی بافته شده یا رشته ای که به زمین متصل می شوند، پشتیبانی می شوند.

برج های تک قطبی

برج های تک قطبی زمانی که فضا محدود است، منطقه بندی دشوار است یا شرایط آب و هوایی سخت است انتخاب بسیار مناسبی است این برج ها که به صورت تک قطبی طراحی شده اند و می توانند به صورت مقطع لوله ای یا یک قطب شکل گرفته و مخروطی باشند، کمترین نفوذ را دارند و آنها را به محبوب ترین انواع برج در صنعت ارتباطات بی سیم تبدیل می کند.

به دلیل طراحی تک قطبی، تأثیر بصری را کاهش می دهد و در مقایسه با سازه های مشبک سنتی، زمان ساخت (و معمولاً هزینه) کمتری را به همراه دارد. بسیاری از تک قطبی ها را می توان به عنوان برج های مخفی کاری و استتاری نیز طراحی کرد.

برج های استتار

برج‌های استتار معمولاً در مناطق شهری استفاده می‌شوند که نیاز به کاهش تأثیر بصری بر محیط‌زیست یک نگرانی باشد. آنها اغلب به شکل درختان کاج مصنوعی، درختان نخل، برج های ساعت و حتی به شکل کاکتوس های مصنوعی دیده می شون

برج های تلفن همراه

برج های سلولی متحرک یک نمونه برج قابل حمل در نظر گرفته می شوند زیرا اغلب بر روی تریلرها نصب می شوند. دکل‌های تلفن همراه با قابلیت حمل و نقل ، بسیار متنوع هستند. آنها اغلب در موقعیت های موقت یا اضطراری استفاده می شوند. با این حال، اگر بودجه یا مجوزها مورد توجه باشد، آنها نیز مفید هستند.

برج های خود پشتیبان

دکل های خود پشتیبانی بیشترین امکانات را در مقایسه با سایر انواع دکل های مخابراتی ارائه می دهند و تقریباً برای همه برنامه های ارتباطی بی سیم مناسب در نظر گرفته می شوند. مهاربندهای آن‌ها که در ساختارهای مثلثی سه‌پایه و شبکه‌ای مربعی چهارپایه موجود هستند، می‌توانند سنگین‌ترین بارها و قوی‌ترین بادها را در خود جای دهند. طراحی آنها برای تاسیساتی که نیاز به فضا ممکن است محدود باشد و اغلب برای خرید، حمل و نقل و نصب کم هزینه باشد، ایده آل است.

دکل های خود پشتیبانی بیشترین انعطاف را دارد و اغلب در شرایط بارگذاری سنگین استفاده می شود. یک دکل های خود پشتیبانی معمولاً سه یا چهار طرف است که پایه‌های آن به شکل مشابه است.

شکل مخروطی برج خود نگهدار، حداکثر بارگذاری آنتن را تسهیل می کند. این برج مثلثی شکل است و ارتفاع آن از 24.4 متر تا 81.1 متر (80 تا 266 فوت) متغیر است. در جایی که به یک برج با ارتفاع متوسط نیاز است بسیار عالی است و برای مکان‌های با تراکم بالا ایده‌آل است. یک مزیت کلیدی این است که آنتن ها را می توان در هر ارتفاعی روی سازه نصب کرد.

دکل های خود پشتیبانی سازه های مستقلی هستند که برای نیازی به تکیه گاه اضافی ندارند. این برج ها معمولا در مناطقی که کمبود زمین در سایت وجود ندارد ترجیح داده می شوند. دلیل این الزام این است که این برج ها باید پایه پایداری خوبی داشته باشند.

برج زاویه ای مثلثی

این یک برج 3 پایه با عناصر زاویه مثلثی است. برج زاویه مثلثی به عنوان برج نوع E نیز شناخته می شود. طراحی برج به طور خاص برای تحمل بارهای متوسط ​​تا سنگین بهینه شده است. E-Tower برج ایده آل برای سایت های سلولی استاندارد است. دامنه ارتفاع E-Tower بین 20 تا 70 متر است. برج را می توان به راحتی در یک کانتینر استاندارد ISO 20 فوتی حمل کرد.

طراحی مدولار E-Tower به مهندسان این امکان را می دهد که تغییراتی در آخرین لحظه در طراحی برج ایجاد کنند تا آن را برای سایت مناسب تر کنند. طراحی برج را می توان تغییر داد زیرا ماژول های E-Tower را می توان به راحتی تعویض کرد تا متناسب با یک طراحی سایت خاص باشد.

برج‌های الکترونیکی را می‌توان به لوازم جانبی مخابراتی مختلف از جمله پایه‌های آنتن، سکوها، کیت‌های رعد و برق، چراغ‌های انسداد، وسایل ایمنی و بسیاری لوازم جانبی دیگر مجهز کرد. تمامی لوازم جانبی را می توان در هر جهت و در هر ارتفاعی بر روی برج الکترونیکی نصب کرد تا نیاز مشتری را برآورده کند.

برج زاویه دار مربع(چهار پایه)

این برج به «برج الف» نیز معروف است. این یک برج 4 پا با عناصر گوشه مربعی است که بر اساس طرحی مربع شکل است. این طراحی به طور خاص برای تحمل بارهای متوسط ​​تا سنگین بهینه شده است و برج A برای سایت های سلولی اصلی و هاب های ارتباطی مرکزی ایده آل است.

طراحی مدولار A Tower که برای ارتفاعات از 20 متر تا 120 متر طراحی شده است، به مهندسان امکان می دهد تغییرات لحظه آخری را انجام دهند تا آن را برای مکان های خاص مناسب تر کنند. تغییراتی را می توان انجام داد زیرا ماژول ها برای دستیابی به یک طراحی سایت خاص به راحتی قابل تعویض هستند.

همپا دکل ارائه دهنده پیشرو در زمینه طراحی و ساخت تغییرات و خدمات تقویت برج است. ما خدمات مهندسی سازه متخصص را با خدمات ساخت و ساخت خود ترکیب می کنیم تا ظرفیت ساختاری املاک عمودی مشتریانمان را به حداکثر برسانیم. به عنوان یک فروشنده تایید شده همپا دکل دارای تجربه، منابع و مهارت های فنی مورد نیاز برای رفع نیازهای شما است و ما به سطح حرفه ای خدماتی که همکاران مان در سراسر کشور ارائه می دهند افتخار می کنیم.

دکل مخابراتی خود ایستا یکی از محبوب ترین دکل های مخابراتی بی سیم است. برج های مشبک ما با بادوام و مستحکم هستند. آنها برای حمل تقریباً هر نوع بار تجهیزات ارتباطی مایکروویو یا بی سیم طراحی شده اند.

دکل مخابراتی خود ایستا را می توان به انواع لوازم جانبی مانند سکوهای کار یا استراحت، پایه آنتن، وسایل ایمنی، چراغ های انسداد، کیت حفاظت در برابر صاعقه و موارد دیگر مجهز کرد. با توجه به مشخصات مشتری میتوان تمام لوازم جانبی را در هر ارتفاع و جهت دلخواه نصب کرد.

شرکت ما تولید با نقشه های ارائه شده را می پذیرد و همچنین می تواند به عنوان درخواست شما برای شما طراحی طراحی کند.

برای دریافت استعلام قیمت و خرید پایه و بیس دکل مهاری به این مقاله رجوع کنید.

همپا دکل یک تامین کننده رسمی است. ما قیمت های ویژه ای را در خطوط تولید دکل خود ایستا رائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید مشاوران ما به شما کمک می کنند ساختار مناسب را برای گسترش شبکه خود پیدا کنید. همچنین می‌توانید درباره هر یک از دکل مخابراتی خود ایستا ما اطلاعات بیشتری کسب کنید.

برای دریافت اطلاعات تخصصی در مورد انواع دکل می توانید به وبلاگ همپا دکل مراجعه نمایید.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!