دکل مهاری g35

دکل مهاری g35 انواعی از دکل ها است که در کنار نصب آسان، کارایی بسیار زیادی دارد. دکل مهاری g35 جز دکل های سری g می باشد. شاید شما نیز دکل هایی را در پشت بام ساختمان ها مشاهده کرده باشید و این سوال برایتان پیش آمده باشد که این دکل ها چیستند؟ چگونه آن بالا نصب شده اند و چگونه ممکن است یک دکل روی پشت بام ساختمان نصب شود.؟ در ادامه می خواهیم به همه این سوال ها پاسخ دهیم. دکل های سری g شامل دکل های g25، g35، g45، g55، g65 و g80 می باشند. در این مقاله می خواهیم به صورت مفصل به دکل های سری g35 بپردازیم.

این دکل ها از اندازه های مختلفی برخوردار هستند و برای نصب آن ها از روش های مختلفی استفاده می شود. همچنین قیمت دکل مهاری g35 به پارامتر های زیادی بستگی دارد.

جدول مشخصات فنی دکل مهاری g35

 

مشخصات دکل مهاری g35

دکل مهاری g35 یکی از دکل هایی است که کاربرد های فراوانی در زمینه های آنتن دهی گوشی موبایل، رادیو، بی سیم و … دارد. استفاده از این نوع دکل بسیار توصیه می شود. زیرا این دکل مشخصات و ویژگی هایی دارد که باعث می شود در کنار استفاده آسان و هزینه مناسب آن، بیشترین بهره و کارآمدی را داشته باشد. در ادامه به برخی از مشخصات این دکل مهاری می پردازیم.

· این دکل را می توان هم روی زمین و هم پشت بام ساختمان ها نصب کرد.

· این دکل نسبت به دکل های دیگر از وزن کمی برخوردار می باشد. همین ویژگی باعث شده است که این دکل را بتوان روی پشت بام ساختمان ها نصب کرد. در غیر این صورت امکان نصب روی پشت بام ساختمان ها را نداشت. زیرا می توانست باعث ریزش ساختمان در دراز مدت شود.

· برای نصب این دکل به محیط نسبتا زیادی احتیاج است. زیرا برای نصب این دکل از سیم ها و کابل های مهار کننده استفاده می شود. اگر این دکل بر روی زمین نصب شود به فضای بیشتری نیز احتیاج دارد.

· جنس میله های این دکل از فولاد می باشند.

· پیچ و مهره های این دکل از نوع A325 می باشند که از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

· طول سکشن یا بدنه این دکل ها 299 سانتی متر می باشد. که در واقع همان 3 متر می شود.

· برای دکل مهاریg35 از میلگردهای مقاوم فولادی استفاده می شود. این میلگرد ها به قطر های 8 و 10 میلی متر وجود دارند. اگر ارتفاع دکل زیاد باشد برای نگهداری آن به میلگرد های مقاوم تری نیاز می باشد. میلگرد 10 میلی متری برای دکل های بلند مناسب تر است.

· پوشش گالوانیزه روی اجزای میله هر چقدر بیشتر باشد از مقاومت بیشتری نیز برخوردار می باشد. ضخامت گالوانیزه در دکل های مهاری 100 میکرون می باشد. گالوانیزاسیون یک واژه فرانسوی می باشد. گالوانیزه کردن به فرایندی می گویند که در آن فلز پایه یا فلز مادر به وسیله یک پوشش از جنس فلز دیگر خوانده می شود. فلز محافظ به عنوان یک آند در سطح فلز مادر کار می کند و مانع از خوردگی و زنگ زدگی فلز پایه می شود. این روش توسط دانشمند ایتالیایی لوئیجی گالوانی ابداع شد.

· وزن سکش های به کار رفته سرجمع 25 کیلوگرم می باشند.

· سیم های مهار که وظیفه مهار کردن و حفظ تعادل دکل هستند دارای ضخامت 6 میلی متری می باشند. این سیم ها نقش مهمی را در تعادل و ایستادگی دکل ایفا می کنند.

· پیچ و مهره های دکل از نوع 10 میلیمتری و 16 میلی متری می باشند.

· صفحه های موجود در دکل که شامل صفحه تعادل و صفحه تک سوراخ می باشند از نوع نمره 6 می باشند.

· عرض قاعده این دکل 35 سانتی متر می باشد.

· میلگرد های هر ضلع به صورت پله هایی تعبیه شده اند که می توان از آن ها برای بالا رفتن استفاده کرد.

نصب و راه اندازی دکل مهاری g35

نحوه نصب و راه اندازی دکل مهاری g35 از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در کارآمدی دکل می باشد. اگر دکل از بهترین کیفیت ممکن برخوردار باشد و تمام متعلقات آن بدون نقص باشند و به صورت اشتباه یا غیر اصولی نصب شود می تواند باعث سقوط دکل شود. نصب و راه اندازی این دکل ها باید توسط افراد کارکشته و ماهر انجام شود. شرکت همپا دکل نصب و راه اندازی دکل های مهاری سه وجهی را با رعایت استاندارد های مربوطه و با بالاترین کیفیت ممکن انجام می دهد. در اینجا به برخی از نکاتی که باید در حین نصب و را اندازی دکل رعایت شوند می پردازیم.

میل گرد های 8 میلی متری برای حداکثر ارتفاع 15 متر مناسب می باشند. برای ارتفاع های بیشتر باید از میلگرد های 10 میلیمتری استفاده کرد.
حداکثر ارتفاع نصب دکل مهاری g35 36 متر می باشد. از این دکل در ارتفاع های کم تر برای کارهای هواشناسی، ارتباط های رادیویی و نصب دوربین استفاده می شود.
اگر دکل مهاری روی پشت بام نصب شود احتیاجی به فونداسیون بتنی ندارد. زیرا سیم های مهار به ساختمان مربوط متصل می شوند.
اگر دکل مهاری روی سطح زمین نصب شود به فونداسیون های بتنی احتیاج است تا پایه ها و سیم های مهار به صورت محکم نصب شوند.
اجزای دکل مهاری g35 به صورت پیش ساخته هستند. تنها نیاز است که این قطعات را به هم متصل کرد.
دکل مهاری سه ضلعی در هر 9 متر و حتی اهی در هر 6 متر توسط یک سیم و یا کابل مهار در زاویه 120 درجه مهار می شود. زاویه 360 درجه اطراف دکل، توسط سیم های مهار به زاویه های 120 درجه پوشش داده می شود.
مشخصات فونداسیون بتنی که روی زمین برای نصب دکل انجام می شود به ارتفاع دکل، کاربرد آن و تجهیزات موجود بستگی دارد. برای هر یک از میله های مهار باید یک فونداسیون بتنی ایجاد شود. برای قسمت زیر دکل و بیس پلیت هم باید یک فونداسیون بتنی ساخته شود.
عملیات وصل کردن قطعات از پیش ساخته دکل مهاری g35 توسط جوش co2 انجام می شود.
نصب این دکل باید بر اساس نوع کاربرد آن انجام شود. زیرا دکل های آنتن های رادیویی با دکل هواشناسی با هم متفاوت می باشند.
برای ایجاد کردن سیستم ارتینگ از بست های مسی، سیم مسی 16 و میله مسی 26 استفاده می شود.

دکل مهاری g35

معرفی دکل مهاری g35

دکل مهاری g35 چز دکل های سری g می باشد که برای کارهای مخابراتی، شبکه تلفن همراه، شبکه رادیویی و بی سیم استفاده می شود. این دکل وزن بسیار کمی دارد و در کنار وزن کم خود، کارایی های بسیار زیادی دارد. به دلیل وزن کم دکل مهاری g35 می توان این دکل را بر روی پشت بام ساختمان ها نیز نصب کرد. این دکل ها به وسیله میله ها و سیم های مهار نصب می شوند. سیم های مهار وظیفه مهار کردن و کنترل کردن دکل مهاری سه وجهی را به عهده دارد. کابل های این دکل باید بسیار مقاوم باشند تا بتوانند دکل را کنترل کنند.

سیم های مهاری را از جنس فولاد مقاوم می سازند. برای نصب دکل مهاری g35 فضای زیادی نیاز می باشد. البته این فضا به اندازه کلی دکل نیز بستگی دارد. این دکل ها نیز از جنس های متفاوتی ساخته می شوند.

جنس این دکل می تواند از فولاد ST37، باشد. برای افزایش مقاومت این دکل ها از جنس های فولاد ST44 و ST52 نیز استفاده می کنند. برای آن که بدنه دکل مهاری g35 در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت داشته باشد، آن را گالوانیزه می کنند. یعنی با نوعی پوشش که معمولا از جنس روی است آن را می پوشانند. این گونه دوام و طول عمر دکل به صورت قابل توجهی بالا می رود. تمامی متعلقات مربوط به دکل نیز گالوانیزه می شوند.

پیچ و مهره های دکل مهاری g35 از نوع پیچ و مهره های مقاوم A325 می باشند تا بیشترین مقاومت را داشته باشند. با گالوانیزه کردن دکل مهاریg35 می توان با هزینه کمی به مراتب به مقاومت و پایداری آن افزود. دکل مهاری g35 به صورت سه پایه و سه ضلعی می باشد.G به قاعده مثلث ها و 35 به عرض قاعده مثلث ها اشاره دارد. یعنی مثلث هایی که در ساختمان این دکل به کار رفته اند دارای قاعده ای به عرض 35 سانتی متر می باشند.

البته این نوع از انواع دکل های مهاری سری g یکی از پرکاربرد ترین آن ها می باشد. میلگرد های به کار رفته در این دکل ها می تواند 8 میلی متر و یا 10 میلی متر باشد. میلگرد های 10 میلیمتری از مقاومت بیشتری برخوردار می باشند. در نتیجه در دکل هایی که ارتفاع های خیلی بلند دارند از میلگرد 10 میلی متری استفاده می کنند. در هر ضلع از سه ضلعی دکل، میلگرد ها به صورت 8 عدد پله عمل می کنند که افراد می توانند از آن ها استفاده کنند.

دلیل به کار رفتن این پله ها در همه ضلع ها به تعادل دکل مربوط می شود. زیرا باید دکل از تعادل بسیار بالایی برخوردار باشد و از هر چیزی که تعادل آن را به هم می ریزد اجتناب کرد. سکشن دکل مهاری g35 به طول 3 متر و وزن 25 کیلوگرم می باشد. لوله های پایه های دکل مهاری از نوع نمره 3 می باشند. این دکل به صورت دو پایه می باشد که در وسط آن میلگرد ها آرایش مثلث مانند دارند. فاصله این دو پایه از هم، همان اندازه عرض قاعده مثلث یعنی 35 سانتی متر می باشد.

دکل مهاری g35 قیمت

متعلقات مربوط به دکل مهاری g35

دکل مهاری g35 متعلقات فراوانی دارد که به وسیله این متعلقات می تواند کارایی و دوام مناسب را داشته باشد. اگر این متعلقات وجود نداشته باشند و یا یکی از آن ها دچار نقص شود می تواند باعث سقوط دکل شود. در نتیجه توجه به کوچک ترین اجزای تشکیل دهنده دکل مهاری بسیار امر مهمی می باشد. متعلقات دکل نیز باید مانند خود دکل گالوانیزه شده باشند تا در طی زمان های طولانی دچار زدگی و خوردگی نشوند. به طور مثال اگر یکی از پیچ و مهره های دکل دچار خوردگی شود می تواند باعث شل شدن آن قسمت شود. متعلقات دکل مهاری زیادند که به برخی از آن ها می پردازیم.

پیچ و مهره های مقاوم و فولادی
صفحه تک سوراخ و کمربند مهار
صفحه تعادل و پیچ و مهره صفحه تعادل
تاج دکل
صفحه پشت دیوار دکل
میله مهار دکل
سیم مهار دکل
گوشواره دکل
مهارکش و پیچ و مهره مهارکش
بست های فولادی
سکشن
بیس پلیت
کابل های مهارکننده
کرپی
انکر راد- میله عصایی
کلمپس فولادی
انکربولت
چراغ ال ای دی چشمک زن

تمامی متعلقات دکل مهاری سه وجهی باید از بهترین جنس ها و بهترین کیفیت ها باشند. در غیر این صورت نباید طول عمر زیادی را از دکل انتظار داشت. سقوط دکل می تواند آسیب های مالی و جانی به دنبال داشته باشد. در نتیجه برای جلوگیری از این خسارت ها باید از بهترین و باکیفیت ترین جنس ها استفاده کرد. جنس فولاد یکی از پرکاربرد ترین اجناس به کار رفته در دکل می باشد. زیرا فولاد از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

خرید دکل مهاری g35

همانطور که اشاره کردیم دکل مهاری g35 اگر از کیفیت لازم برخوردار نباشد نمی تواند کارایی مناسبی از خود نشان دهد. به همین دلیل هنگام خرید دکل مهاری g35 باید به کیفیت اجزای آن و جنس آن ها توجه ویژه ای داشته باشید. این دکل ها در کل کارایی بسیار زیادی دارند در نتیجه خرید آن ها توصیه می شود. این دکل ها کاربرد هایی در زمینه رادیویی، بی سیم، دیش مایکروویو، آنتن موبایل و … دارند. نصب این دکل ها آسان می باشد و از قیمت مناسبی نیز برخوردارند. به همین دلیل امکان خرید آن ها به صورت شخصی نیز وجود دارد. برای خرید دکل مهاری g35 به شرکت های معتبر در این زمینه مانند شرکت همپا دکل مراجعه نمایید.

فروش دکل مهاری g35

فروش دکل مهاری g35 توسط شرکت های معتبر در این زمینه انجام می شود. بسیاری از شرکت هایی که اقدام به فروش دکل مهاری سه وجهی می کنند برای نصب آن نیز خدماتی را ارائه می دهند. این شرکت ها افرادی مجرب و ماهر در زمینه نصب و راه اندازی دکل در اختیار دارند. این افراد می توانند دکل را به صورت استاندارد نصب کنند تا دکل بتواند عمر طولانی تری داشته باشد. دکل مهاری g35 باید دارای کارت گارانتی باشد تا در صورت وقوع هرگونه حادثه از خدمات پس از فروش شرکت مربوطه بهره مند شد. توصیه ما این است که برای خرید دکل مهاری g35 به شرکت های معتبر در این زمینه مراجعه کنید. شرکت همپا دکل بهترین دکل های مهاری سه وجهی را با بالاترین کیفیت به مشتری های خود عرضه می کند.

قیمت دکل مهاری g35

قیمت دکل مهاری g35 به پارامتر های زیادی بستگی دارد. ابعاد این دکل، نوع سیم مهار به کار رفته در آن، میلگرد ها، جنس دکل و نوع نصب آن همگی در قیمت تمام شده دکل نقش دارند. هر چه ابعاد دکل بزرگ تر باشد، قطعات پیش ساخته بیشتری مصرف می کند در نتیجه قیمت آن نیز به مراتب بالاتر می رود. اگر دکل روی پشت بام ساختمان نصب شود نیازی به فونداسیون بتنی ندارد درنتیجه قیمت تمام شده آن کمتر است. اما اگر روی زمین نصب شود هزینه ساختن فونداسیون بتنی نیز اضافه می شود. میلگرد های 10 میلیمتری از میلگرد های 8 میلیمتری گران تر می باشند.

با توجه به اوضاع کنونی کشور قیمت مواد اولیه این دکل ها دارای نوسانات زیادی می باشد. به همین دلیل به قطعیت می توان قیمت ثابتی را برای این دکل ها پیش بینی کرد. دکل مهاری g35 در مقایسه با دکل های دیگر بسیار ارزان قیمت می باشد. به همین دلیل طرفداران این دکل ها کم نیستند.
شرکت همپا دکل، پیشرو در خرید، فروش و نصب دکل مهاری g35

مجموعه همپا دکل با در اختیار داشتن بهترین و مجرب ترین مهندسان در زمینه فروش و نصب دکل مهاری g35، بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. دکل های این مجموعه از بهترین و استانداردترین دکل های روز می باشند که توسط مهندسان دانش آموخته به صورت اصولی نصب می شوند. اگر قصد خرید دکل را دارید بدو فوت وقت با شرکت همپا دکل تماس بگیرید تا بهترین خدمات را دریافت کنید. دکل مهاری g35 از نوع دکل های پرکاربرد می باشد.

اما نصب درست و اصولی آن، شرط کارکرد درست آن می باشد. همچنین این مجموعه در زمینه مشاوره فنی، خرید، فروش، نگهداری، تعمیر و اجرای خدمات زیر نیز فعالیت دارند که برخی این خدمات عبارتند از:

خدمات مربوط به پسیو و اکتیو شبکه داخلی
ارتباطات رادیویی
شبکه های ارتباط بی سیم
فیبرهای نوری
سرور ها
سوئیچ ها
روتر ها
فایروال ها
دکل های مخابراتی
دکل دوربین
دکل های مربوط به روشنایی شهری و پارکی
سیستم ارتینگ و صاعقه گیر
فونداسیون های پیش ساخته بتنی
سیستم های تلفنی که تحت شبکه ویپ می باشند.
سخت افزار ها و نرم افزارهای مربوط به شبکه های کامپیوتری و کابلی و بی سیم
سیستم های نظارت تصویری
دیتا سنتر
سیستم های نظارت امنیتی و پایش روستایی و شهری
و …

همان طور که اشاره کردیم همپا دکل در تمامی زمینه هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم خدمات خود را ارائه می کنند. همپا دکل پیشرو در تولید دکل مهاری ،دکل مخابراتی ، دکل اینترنت و انواع آن با رعایت تمامی اصوا استاندراد جهانی می باشد.

و در آخر اگر قصد درخواست اطلاعات در خصوص دکل مهاری g45 را دارید می توانید با مشاورین ما رد تماس باشید و یا وارد صفحه مورد نظر خود شوید.