دکل مهاری g45 سه وجهی یکی از انواع دکل های سری g است که کاربرد های فراوانی نیز دارد. از کاربرد های متنوع این دکل می توان به آنتن های رادیویی، آنتن های مربوط به شبکه های موبایلی و بی سیم، شبکه های ارتباطات مربوط به دوربین ها، دکل های مخابراتی و نصب دیش های مربوط به شبکه های اینترنتی نام برد.

دکل مهاری g45 سه وجهی

همچنین این دکل ها در هواشناسی نیز کاربرد های خاصی دارند. نکته جالب استفاده از دکل مهاری g45 سه وجهی، قابلیت نصب آن ها بر پشت بام ساختمان ها است. همین قابلیت باعث پرطرفدار بودن دکل مهاری g45 سه وجهی شده است. در ادامه می خواهیم به معرفی دکل مهاری g45 سه وجهی، مشخصات، چگونگی نصب و قیمت آن بپردازیم.

دکل مهاری g45 سه وجهی چیست؟

همانطور که قبلا گفته شد دکل مهاری g45 سه وجهی جز دکل های سری g می باشد. این دکل به صورت سه وجهی ساخته می شود و از اجزا و متعلقات زیادی درست شده است. دکل مهاری g45 سه وجهی از فولاد مقاوم ST37، ST44 و یا ST52 ساخته می شود. به همین دلیل این دکل از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد. یکی از دلایل پرطرفدار بودن این دکل ها وزن کم و مقاومت بسیار بالای آن ها می باشد.

به همین دلیل می توان آن ها را در پشت بام ساختمان ها نصب کرد. این گونه می توان از این دکل ها در هر مکانی استفاده کرد. همانطور که از اسم این دکل یعنی دکل مهاری g45 سه وجهی پیدا است این دکل یک نوع دکل مهار شده می باشد. یعنی به وسیله میله و سیم های مهار کننده خیلی قوی، مهار می شود. سیم ها و میله های مهار کننده به تکیه گاه ها متصل می شوند و از این طریق دکل را به صورت ایستاده نگه می دارند. این تکیه گاه ها می تواند ساختمان موردظر و یا فونداسیون های بتنی باشند.

عدد 45 نیز اندازه عرض قاعده مثلث هایی است که در هر وجه این دکل به کار رفته اند. در واقع g نشان دهنده قاعده می باشد. اندازه قاعده مثلث های به کار رفته این دکل 45 سانتی متر می باشند. مثلث های به کار رفته در هر وجه به گونه ای جای گذاری شده اند که مانند هشت پله در هر سمت عمل می کنند تا افراد بتوانند به راحتی از دکل بالا بروند.

این مثلث ها که به عنوان پله نیز به کار می روند در هر سه وجه دکل کار شده اند. تا این گونه به تعادل دکل کمک هر چه بیشتری شود.

مشخصات دکل مهاری g45 سه وجهی

پایه های دکل مهاری g45 سه وجهی دارای نمره 3 می باشند. هر وجه دکل دارای دو پایه است که در میان آن ها مثلث ها قرار گرفته اند. فاصله این دو پایه همان قاعده مثلث ها می باشد. یعنی به اندازه 45 سانتی متر از هم فاصله دارند. مثلث های داخل دکل از میلگرد های فولادی محکم ساخته شده اند. این میلگرد ها در دو تیپ a و b ساخته می شوند.

میلگرد های تیپ a 8 میلی متری می باشند. اما میلگردهای تیپ b از نوع میلگرد های 10 میلی متری هستند که مقاومت بالاتری نسبت به میلگرد 8 میلی متری دارند. از دکل هایی که از نوع تیپ b هستند برای ارتفاع های بیشتر استفاده می شود. سیم های مهارکننده نیز از جنس فولاد می باشند تا بتوانند دکل را محکم سر جایش ثابت نگه دارند. پیچ و مهره هایی که در دکل مهاری g45 سه وجهی به کار می روند از نوع a325 یا گرید 8.8 هستند.

این گونه پیچ و مهره ها از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشند. به اندازه ای که استحکام بدنه دکل مهم است، به همان اندازه جنس متعلقات به کار رفته در دکل نیز مهم می باشد. تا دکل بتواند در دراز مدت کارایی و ایستادگی خود را حفظ کند. بدنه یا سکشن دکل دارای متراژ 3 متری می باشد.

در واقع تمامی قطعات دکل مهاری g45 سه وجهی به صورت پیش ساخته در کارخانه ها تولید می شوند و تنها در هنگام نصب این قطعات به هم متصل می شوند. تمامی بدنه دکل ها و متعلقات آن ها گالوانیزه گرم می شوند. این گونه بدنه دکل مهاری g45 سه وجهی در برابر خوردگی و زنگ زدگی در امان می ماند. در روش گالوانیزه، فلز پایه توسط یک فلز دیگر که معمولا فلز روی است، پوشانده می شود.

فلز روی همانند یک آند عمل می کند و از فلز پایه در برابر زنگ زدگی و خوردگی محافظت می کند. این روش بسیار اقتصادی است. نام گالوانیزه را از نام دانشمند ایتالیایی، لوئیجی گالوانی گرفته اند. در ادامه می خواهیم به معرفی متعلقات دکل مهاری g45 سه وجهی بپردازیم.

متعلقات مربوط به دکل مهاری g45 سه وجهی

دکل مهاری g45 سه وجهی برای آن که کارآمدی بسیار خوبی از خود نشان دهد دارای متعلقات فراوانی می باشد. هر کدام از این متعلقات نقش پررنگی را در ایستادگی و کارآمدی دکل مهاری g45 سه وجهی ایفا می کنند. اگر هر یک از این متعلقات از دکل حذف شوند می توانند مشکلات جدی برای دکل به وجود بیاورند. همین طور متعلقات دکل مهاری نیز باید همگی گالوانیزه شده باشند تا به طول عمر دکل کمک شایانی کنند.

همچنین جنس تمامی این متعلقات باید از بهترین کیفیت ممکن برخوردار باشند. اگر یکی از متعلقات دکل دچار مشکل شود می تواند باعث سقوط دکل و ایجاد خسارت های مالی و جانی شود. فولاد یکی از بهترین فلز ها می باشد. زیرا از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد. این فلز در صنایع مختلف نیز کاربرد های فراوانی دارد. در ادامه برخی از متعلقات مهم دکل را نام می بریم.

سکشن، تاج دکل مهاری g45 سه وجهی، پیچ و مهره های محکم فولادی، بست های فولادی، سیم ها و کابل های مهار کننده از جنس فولاد، کرپی، میله عصایی یا انکر راد، بیس پلیت، کلمپس فولادی، انکر بولت، چراغ ال ای دی از نوع چشمک زن، صفحه پشت دیوار دکل، گوشواره دکل مهاری ، میله مهار مهار کننده دکل مهاری g45 سه وجهی، مهارکش و پیچ و مهره های مهارکش، صفحه تعادل و پیچ و مهره های صفحه تعادل، صفحه تک سوراخ و کمربند (تسمه) مهار و …

ویژگی های دکل مهاری g45 سه وجهی

ویژگی های دکل مهاری g45 سه وجهی باعث ایجاد نقاط قوت زیادی در این دکل شده اند. به همین دلیل این دکل را برای کاربرد های مختلف مانند دکل های مخابراتی، شبکه تلفن همراه، شبکه اینترنتی، هواشناسی و … به کار می برند. مشخصات دکل مهاری g45 باعث می شوند که افراد در برابر هزینه پرداختی، بیشترین بهره را دریافت کنند. در ادامه برخی از ویژگی های دکل مهاری g45 سه وجهی را توضیح می دهیم.

برای نصب کردن دکل مهاری g45 سه وجهی به فضای نسبتا وسیعی احتیاج است. زیرا برای نصب کردن این دکل باید از سیم ها و کابل های مهار کننده استفاده شود به همین دلیل به فضای زیادی احتیاج است.
وزن دکل مهاری g45 سه وجهی بسیار سبک می باشد. وزن هر سکشن این دکل 39 کیلوگرم می باشد. به همین دلیل می توان از این دکل روی پشت بام ساختمان ها نیز استفاده کرد. از دکل های سنگین وزن نمی توان روی پشت بام ساختمان ها استفاده کرد. زیرا ممکن است باعث ریزش ساختمان و آسیب رساندن به آن شوند.
دکل مهاری g45 سه وجهی برای ارتفاع های 45 تا 81 متر کاربرد دارند. برای این ارتفاع میلگرد های 10 میلی متری در دکل به کار می روند. زیرا میلگرد های 8 میلیمتری نمی توانند مقاومت لازم را برای دکل فراهم کنند.
ضخامت گالوانیزه در دکل های مهاری سه وجهی به مقدار 100 میکرون می باشد. هر چه ضخامت گالوانیزه بیشتر باشد، میزان پوشش دهی و حفاظت آن بیشتر می شود.
پیچ و مهره هایی که در این دکل به کار می روند از نوع 10 میلی متری و 16 میلی متری هستند. این پیچ و مهره ها از انواع گرید 8.8 هستند.
سیم ها و کابل های مهار که وظیفه مهار کردن و کنترل کردن دکل مهاری g45 سه وجهی را به عهده دارند از جنس فولاد 6 میلی متری ساخته می شوند. اگر سیم های مهار کننده از کیفیت کافی برخوردار نباشند امکان پاره شدن آن ها وجود دارد. اگر سیم های مهارکننده پاره شوند نمی توانند تعادل دکل را حفظ کنند. در نتیجه باعث سقوط دکل می شوند.
صفحه هایی که در ساختمان دکل به کار می روند شامل صفحه تعادل و صفحه تک سوراخ می باشند. صفحه تعادل دارای شش سوراخ در خود می باشد. ضخامت این صفحه ها 6 میلی متر می باشد. همچنین این این صفحه ها از فولاد مقاوم است تا از خمیده شدن و شکستگی آن ها جلوگیری شود.
فاصله دو پایه ی هر سکشن به اندازه عرض قاعده مثلث های به کار رفته در آن می باشد. در دکل مهاری g45 سه وجهی فاصله هر دو پایه 45 سانتی متر است.
لوله ها و میله های به کار رفته در دکل مهاری g45 سه وجهی دارای قطر 34 سانتی متر می باشند. همچنین ضخامت ورق های آن ها 3 میلی متر است.
سیم های مهار کننده این دکل در فاصله های 9 متر و یا 6 متر وصل به تکیه گاه وصل می شوند. تکیه گاه می تواند زمین و یا ساختمان باشد. سیم های مهار کننده در زاویه های 120 درجه نصب می شوند.
قطعات از پیش ساخته دکل مهاری g45 سه وجهی توسط جوش co2 به هم متصل می شود. این co2 اگر به درستی انجام شود بسیار محکم می باشد. جدا بودن قطعه های این دکل ها باعث می شود که جا به جایی این قطعات بسیار آسان باشد و هر قطعه ای از وزن کمی برخوردار باشد. قطعه ها را می توان به راحتی به محل نصب دکل انتقال داد.

نصب و راه اندازی دکل مهاری g45 سه وجهی

نحوه نصب دکل مهاری g45 سه وجهی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. زیرا حتی اگر دکل خریداری شده از بهترین کیفیت ممکن برخوردار باشد اما نصب آن به صورت غیر اصولی و غیر استاندارد انجام شود نمی تواند کارایی مناسبی از خود نشان دهد. به همین دلیل چگونگی نصب دکل اهمیت زیادی دارد. توصیه ما این است برای نصب دکل مهاری g45 سه وجهی از مهندسان و افراد کارآزموده و باتجربه استفاده کنید.

ما در امر نصب و راه اندازی  و تولید دکل های مهاری g45 سه وجهی شرکت همپا دکل را به شما معرفی می کنیم. این شرکت با داشتن نیروی مجرب و دانش آموخته نصب دکل ها را به صورت اصولی و استاندارد انجام میدهد. نکاتی در مورد نصب و راه اندازی دکل مهاری وجود دارند که ما به برخی از آن ها می پردازیم.

برای نصب دکل مهاری g45 سه وجهی بر روی پشت بام ساختمان، باید فاصله هر کدام از پایه ها با لبه پشت بام ساختمان حداقل 27 متر باشد. یعنی پشت بام ساختمان مورد نظر باید کاملا وسیع و جادار باشد.
برای نصب این دکل بر روی زمین باید برای هر پایه که سیم مهارکننده آن را مهار می کند یک فونداسیون بتنی در نظر گرفت. چگونگی ساختن فونداسیون بتنی و مشخصات آن کاملا به وزن دکل و ارتفاع آن و همچنین مکان قرار گرفتن دکل بستگی دارد. برای بیس پلیت و زیر دکل باید یک فونداسیون بتنی جداگانه تعبیه شود.

که البته اندازه این فونداسیون نسبت به فونداسیون های پایه کوچک تر می باشد.
برای دکل هایی که تا 45 متر ارتفاع دارند می توان از میلگرد های تیپ a یعنی 8 میلیمتری استفاده کرد. اما برای ارتفاع های بیشتر از آن باید از میلگرد های تیپ b یعنی میلگرد 10 میلی متری استفاده کرد.
برای وصل کردن قطعات از پیش ساخته دکل مهاری، از جوش co2 استفاده می شود. چگونگی انجام جوشکاری بسیار مهم می باشد. زیرا اگر کیفیت جوشکاری پایین باشد می تواند باعث سقوط و جدا شدن قطعات دکل شود.
اگر قصد ایجاد سیستم ارتینگ یا صاعقه گیر را داشته باشید باید از بست های مسی 16 و میله مسی 24 استفاده کنید. استفاده از فلز فولاد در دکل های صاعقه گیر توصیه نمی شود.

خرید دکل مهاری g45 سه وجهی

خرید دکل مهاری g45 سه وجهی برای کاربرد های مختلف و کارهای متفاوتی انجام می شود. بسیاری از افراد برای کارهای مخابراتی، شبکه بی سیم و شبکه اینترنت آن را خریداری می کنند. در کل این دکل کاربرد های فراوانی دارد و از قیمت مناسبی هم برخوردار است. همچنین نصب آن آسان می باشد و می توان آن را در هر مکانی نصب کرد. به همین دلیل دکل مهاری g45 سه وجهی طرفداران زیادی دارد.

خرید این دکل برای استفاده های شخصی امکان پذیر می باشد. برای خرید دکل مهاری g45 سه وجهی باید به فاکتور های بسیاری توجه کنید. باید دکلی را انتخاب کنید که بتواند کارایی را که شما انتظار دارید برایتان داشته باشد. دکل مورد نظر باید از گارانتی برخوردار باشد تا بتوانید از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید. توصیه ما این است که این دکل را از شرکت های معتبری مانند شرکت همپا دکل تهیه کنید. تا بتوانید بیشترین بهره مندی را از آن داشته باشید.

قیمت دکل مهاری g45 سه وجهی

قیمت دکل مهاری g45 سه وجهی مقدار ثابتی ندارد. زیرا با توجه به نوسانات امروزی ارز و نوسانات اقتصادی، قیمت مواد اولیه این دکل ها ثابت نمی باشد. همچنین ارتفاع دکل و جنس به کار رفته در آن می تواند تاثیر زیادی بر قیمت دکل داشته باشد. هر چه ارتفاع دکل پیش تر باشد، باید از قطعات پیش ساخته بیشتری برای آن استفاده کرد. در نتیجه هزینه آن بالا می رود. همچنین اگر دکل بر روی بام ساختمان نصب شود قیمت تمام شده آن نسبت به نصب دکل بر روی زمین کمتر است. زیرا اگر دکل روی زمین نصب شود باید فونداسیون های بتنی برای نصب سیم های مهارکننده ساخته شود که بر قیمت تمام شده دکل می افزایند. در کل دکل های مهاری از قیمت مناسبی برخوردار می باشند. دکل های مخابراتی دیگر قیمت بسیار بالایی دارند. به همین دلیل بسیاری از افراد توانایی خرید آن را ندارند. به همین دلیل بیشتر افراد برای خرید دکل های مهاری اقدام می کنند.

 

در دنیای امروز انواع دکل مهاری فرایندهای مخابراتی و اینترنتی را سهولت بخشیده اند و به کارگیری از دکل مهاری در موقعیت های گوناگون بیشتر از هر زمانی در حال انجام گیری است. دکل های مهاری امروزی به لحاظ ساختار و کیفیت کلی دچار دگرگونی شده اند و نمونه های جدید کاربرد گسترده تری را در اختیار کاربر قرار می دهند. دکل مهاری g۴۵ سه وجهی بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید شده است و فعالیت های مربوط به امواج مخابراتی، اینترنتی و رادیویی را سهولت بخشیده، این دکل مهاری دارای ارتفاع کاملا استانداردی می باشد و در صورت نصب صحیح این محصول می توانید از ویژگی های منحصر به فرد آن بهره مند شوید. این دکل مهاری بر اساس اصول نوین مهندسی روز طراحی و تولید شده است و هیچ گونه کم و کاستی ندارد.
ساخت و تولید دکل مهاری g۴۵ سه وجهی در همپا دکل:

طبق آخرین بررسی های به عمل آمده، اغلب دکل های مهاری g۴۵ سه وجهی موجود در بازار تولید داخل می باشند و توسط مراکز معتبر داخلی تولید شده اند، فرایند طراحی و ساخت این دکل مهاری به هیچ عنوان سخت و پیچیده نیست و فقط اصول نوین حاکم در تولید این محصول حتما باید رعایت شود. تحت چنین شرایطی این دکل مهاری دارای بالاترین میزان از کیفیت خواهد بود و به راحتی دچار افت کیفیت نمی شود، همپا دکل یکی از تولید کنندگان اصلی دکل مهاری g۴۵ سه وجهی در ایران شناخته می شود، که از متریال با کیفیت در تولید این محصول استفاده می کند و طراحی این دکل توسط تیم مهندسی حرفه ای این مجموعه صورت می گیرد. تمامی دکل های مهاری g۴۵ سه وجهی تولید شده در این مجموعه حتی قابلیت رقابت با نمونه های با کیفیت جهانی را نیز دارند، این دکل های مهاری دارای طول عمر بسیار بالایی هستند و به سبب کاربرد گسترده بیشتر از هر زمانی به فروش می رسند. بهترین پیشنهاد برای کسانی که قصد خرید این دکل مهاری را با بالاترین میزان از کیفیت را دارند.

مجموعه تخصصی همپا دکل می باشد. این مجموعه تخصصی روند ساخت و تولید این دکل مهاری را مطابق با متدهای اروپایی دنبال می کند.

یکی از مهم ترین نکاتی که مشتریان این محصول توجه کافی به آن دارند، قیمت نهایی این دکل مهاری می باشد، قیمت این محصول به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و شما با در نظر گرفتن این عوامل تعیین کننده در قیمت می توانید بهترین محصول را جهت خرید انتخاب کنید. مجموعه فروشگاهی همپا دکل قیمت دکل مهاری g۴۵ سه وجهی را بسیار ارزان قیمت تر در نظر گرفته است، تا شما مشتریان عزیز به راحتی خرید خود را ثبت کنید. قیمت این دکل در فروشگاه همپا دکل بسیار ارزان تر از سایر رقبا می باشد و شما محصولی با کیفیت جهانی را می توانید با نازل ترین قیمت خریداری کنید. اگر به دنبال خرید این دکل با کیفیت از بهترین مجموعه تخصصی هستید.

همپا دکل بهترین گزینه برای شما مشتریان عزیز به شمار می آید. این مرکز فروش کیفیت محصولات خود را در اولویت اول قرار داده و سود مالی را در پله دوم قرار می دهد.

از دیگر خدمات و تولیدات مشابه در همپا دکل می توان به موارد زیر اشاره کرد :

دکل مهاری g35

دکل مهاری سه وجهی

دکل مهاری چهار وجهی

دکل مهاری g35 سه وجهی

دکل مهاری g35 چهار وجهی

دکل مهاری g45 چهار وجهی

 

مجموعه همپا دکل، در زمینه فروش و نصب بهترین دکل های مهاری فعالیت دارد. این شرکت با داشتن تیمی مجرب و دانش آموخته، در زمینه خرید دکل ها مهاری به مشتریان خود مشاوره و آنان را راهنمایی می کنند. همچنین شرکت همپا دکل اقدام به فروش بهترین دکل های مهاری به مشتریان خود می کند. تمامی دکل های مجموعه همپا دکل دارای گارانتی می باشند و شما می توانید از خدمات پس از فروش آن ها بهره مند شوید.

همچنین این شرکت در زمینه های مختلفی فعالیت می کند و بهترین خدمات مربوط به مشاوره فنی، تعمیر و نگهداری، فروش و … را در این زمینه ها به مشتریان خود ارائه می دهد.

این خدمات عبارتند از: فیبر های نوری، فونداسیون پیش ساخته، دیتا سنتر، سیستم ارتینگ و صاعقه گیر، شبکه های رادیویی، شبکه های بی سیم، شبکه های اینترنتی، دکل دوربین ، دکل های مخابراتی، دکل اینترنت ، دکل منوپل ، دکل خود ایستا ، فایروال ها، روتر ها، سوئیچ ها و سرورها، خدمات مربوط به پسیو و اکتیو شبکه داخلی، سیستم های تلفنی تحت شبکه ویپ، سخدمات مربوط به سخت افزار و نرم افزار شبکه های کابلی، بی سیم و کامپیوتری، سیستم های نظارت دوربینی و …

برای مشاهده و استعلام قیمت دکل مهاری g45 می توانید اینجا کلیک کنید و برای خرید و استعلام قیمت دکل مهاری g35 می تواید اینجا را کلیک نمایید.