دکل خود ایستا سه پایه

در بسیاری از مناطق مختلف کشور برای افزایش سطح زیر پوشش مخابراتی، از دکل استفاده می‌کنند. دکل‌ها در انواع مختلفی طراحی و تولید شده‌اند که هرکدام کارایی و کاربردهای گوناگونی دارند. دکل‌ها باید وزن کمی داشته باشند تا بتوان آن‌ها را بر روی بام سازه‌های مختلف نصب کرد. باید اشاره کرد دکل‌های مهاری را می‌توان بر روی سطوح مختلف زمین نیز نصب کرد. از سیم‌های محکمی برای ساخت دکل مهاری استفاده شده که همین سیم‌ها باعث افزایش استحکام و مقاومت دکل در مقابل بادهای شدید شده است.

 در نظر داشته باشید که اگر تعداد دیش و آنتن‌های نصب شده بر روی دکل مهاری بیش از حد معمول باشد، بهتر است به جای دکل مهاری از دکل خود ایستا استفاده نمود. دکل‌های خود ایستا در مدل‌های مختلفی از جمله سه پایه و چهار پایه ساخته شده‌اند که شما می‌توانید با توجه به تعداد دیش‌های مورد نظر مناسب‌ترین دکل را انتخاب و نصب نمایید. واضح است که دکل خود ایستا سه پایه فضا کمتری را نسبت به دکل چهار پایه اشغال می‌کند پس برای فضاهای کوچک‌تر بهتر است که این دکل را خریداری نمایید.

در ادامه این مقاله درباره دکل خود ایستا 3 پایه و قیمت آن با شما صحبت خواهیم کرد. پس اگر قصد خرید انواع دکل خود ایستا را دارید پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا آخر با دقت مطالعه نمائید. برای خرید انواع دکل مهاری، دکل خود ایستا سه پایه و چهار پایه، دکل دوربین مداربسته، دکل رادیویی و… به سایت همپا دکل مراجعه نمایید. این شرکت با تکیه بر دانش و مهارت مهندسین توانسته در زمینه مشاوره، طراحی و تولید انواع دکل بسیار موفق عمل کند.

دکل خود ایستا 3 پایه

دکل خود ایستا 3 پایه

همان‌طور که از نام این دکل مشخص است از سه پایه برای نگهداشتن دکل خود ایستا سه پایه استفاده شده است. معمولا از لوله برای ساخت پایه دکل و از نبشی به صورت خرپایی برای ساخت اعضا داخلی دکل سه پایه استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است که از نبشی 60 درجه، میلگردهای توپر، نبشی، پروفیل خم‌کاری شده و… نیز می‌توان در ساخت پایه دکل خود ایستا 3 پایه استفاده کرد. به طور معمول دکل ذکر شده در نصب آنتن‌های ماکروویو، آنتن بی‌سیم و موبایل کاربرد دارد. اعضا داخلی دکل سه پایه از نبشی، لوله و میلگرد ساخته می‌شود.

انواع دکل‌های خود ایستا سه پایه

 انواع دکل خود ایستا سه پایه عبارتند از:

دکل سه پایه لوله نبشی: از لوله برای ساخت پایه این دکل و از نبشی برای ساخت اعضا داخلی آن استفاده شده است. باید گفت که اتصال سکشن‌ها در دکل سه پایه لوله نبشی به صورت فلنچی می‌باشد. برای آنکه بتوان اجزای داخلی این دکل را به هم متصل کرد باید از جوش و پیچ و مهره استفاده شود.

دکل سه پایه تمام نبشی: از نبشی برای ساخت پایه و همه اجزا داخلی این دکل استفاده شده است به همین علت به آن دکل خود ایستا سه پایه تمام نبشی گفته می‌شود. پایه این دکل به صورت 60 درجه باز شده و از پیچ و مهره برای متصل کردن تمامی قطعات و دیگر اجزاهای داخلی استفاده می‌شود.

ویژگی‌های دکل خود ایستا سه پایه

دکل خود ایستا سه پایه در دو نوع لوله نبشی و تمام نبشی طراحی و تولید شده‌اند. طراحی هرکدام از این دکل‌ها به تعداد دیش نصب شده و فضا مورد نظر بستگی دارد. اگر از مواد باکیفیت‌ و درجه یک برای ساخت دکل سه پایه استفاده شود باید هزینه بیشتری را برای خرید آن پرداخت نمایید. برای ساخت دکل لوله نبشی باید از پایه نبشی و پروفیل خم‌کاری شده استفاده نمایید.

نکته مهمی که درباره ساخت دکل خود ایستا سه پایه وجود دارد آن است که استفاده از لوله‌های درزدار و بدون درز بر کیفیت نهایی محصول اثر می‌گذارد پس هنگام طراحی و تولید و یا خرید این دکل به نوع لوله توجه ویژه‌ای داشته باشید تا بتوانید بهترین دکل را برای انجام کارهای مختلف خریداری نمایید. اگر می‌خواهید باکیفیت‌ترین و مقاومت‌ترین دکل خود ایستا سه پایه را خریداری نمایید بهتر است مدل تمام نبشی را انتخاب کنید چراکه در این دکل پایه‌ها به صورت 90 درجه ساخته شده‌اند و همچنین استحکام بالایی دارند.

تاثیر کیفیت متریال مصرفی بر روی قیمت نهایی دکل

در تعداد کثیری از دکل‌های سه پایه از نبشی برای ساخت لوله و دیگر اجزا آن استفاده می‌کنند. هرچقدر کیفیت این نبشی بالاتر باشد، محصولی باکیفیت‌تر و مقاوم‌تر را تحویل خواهید گرفت. باید گفت که قیمت مواد مصرفی باکیفیت، کمی بالا است به همین علت قیمت نهایی دکل خود ایستا سه پایه مقاوم نیز بالاتر از مدل‌های معمولی می‌باشد. تعداد کمی از تولیدکنندگان از مواد مصرفی ارزان‌قیمت برای ساخت انواع دکل استفاده می‌کنند و با قیمت پایین آن‌ها را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

لازم به ذکر است که عمر این دسته از دکل‌ها بسیار کوتاه بوده و پس از گذشت مدتی برخی از قسمت‌های آن با پوسیدگی مواجه خواهند شد.‌ در این صورت فرد مجبور است دوباره هزینه بیشتری را برای طراحی و تولید دکل بپردازد از این‌رو به شما پیشنهاد می‌کنیم که دکل‌های مقاومی را برای انجام کارهای مختلف تهیه کنید. فرسودگی پایه‌های دکل می‌تواند بسیار خطرساز باشد و خسارات جبران‌ناپذیری را به بار آورد.

برای جلوگیری از پوسیده شدن پایه و دیگر اجزای داخلی دکل خود ایستا سه پایه در مقابل باران از پوشش گالوانیزه استفاده می‌شود این پوشش باعث افزایش طول عمر مفید محصول می‌گردد.

قیمت دکل خود ایستا سه پایه

قیمت دکل خود ایستا سه پایه از دکل چهار پایه کمتر می‌باشد اگر فضا زیادی در اختیار ندارید و می‌خواهید مناسبترین محصول را خریداری نمایید این دکل می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. لازم به ذکر است که خود دکل سه پایه به دو نوع تمام نبشی و پایه نبشی تقسیم‌بندی شده است. واضح است که قیمت دکل تمام نبشی بیشتر از پایه نبشی می‌باشد. قیمت نهایی دکل خود ایستا سه پایه ارتباط مستقیمی با افزایش قیمت ارز نیز دارد.

همان‌طور که می‌دانید امروزه با افزایش قیمت ارز تولید برخی از محصولات با مشکل مواجه شده است و تولیدکنندگان مجبور هستند که مواد مصرفی را با قیمت بالایی از دیگر کشورها خریداری نمایند. هرچقدر قیمت مواد مصرفی بیشتر باشد هزینه نهایی دکل نیز بالاتر می‌رود. متاسفانه امروزه قیمت نهایی این دکل نیز نسبت به چندین سال گذشته به شدت افزایش پیدا کرده است که همین موضوع باعث نگرانی تولیدکنندگان و فروشندگان شده است. در نهایت باید گفت که برای اطلاع از قیمت نهایی انواع دکل خود ایستا سه پایه باید به سایت‌های مربوطه مراجعه نمایید.

خرید دکل خود ایستا سه پایه

قیمت دکل خود ایستا سه پایه به نوع مواد مصرفی و کیفیت آن بستگی دارد، اگر قصد خرید بهترین دکل‌ها با قیمت مناسب را دارید بهتر است سری به سایت همپا بزنید. در این سایت می‌توانید انواع دکل مهاری، دکل خود ایستا سه پایه و چهار پایه را با کمترین قیمت خریداری کنید. در نظر داشته باشید که تمامی محصولات این شرکت دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارند به طوری که توانسته‌اند رضایت و توجه تمامی خریداران را به خود جلب نمایند پس با خیال آسوده می‌توانید تمامی دکل‌های مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

همپا دکل

شرکت مهندسی همپا دکل با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه طراحی و تولید انواع دکل بسیار موفق عمل کرده است. در این مجموعه مهندسین و متخصصین توانمندی حضور دارند که با تکیه بر دانش و تجربه خود توانسته‌اند بهترین دکل‌ها را طراحی و تولید کنند. شرکت همپا دکل در زمینه طراحی و تولید انواع دکل مهاری، دکل خود ایستا سه پایه و چهار پایه، دکل اینترنت، دکل دوربین مداربسته، دکل فلزی تیر برق، دکل پرچم، دکل مخابراتی و… بسیار درخشان عمل کرده است و با به کارگیری بهترین مواد مصرفی توانسته جایگاه خوبی را در میان خریداران کسب نماید.

لازم به ذکر است که تمامی محصولات این شرکت دارای خدمات پس از فروش بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید.

این شرکت در زمینه انواع دکل از جمله: دکل مهاری، دکل دوربین مداربسته، دکل خود ایستا، دکل مخابراتی، دکل رادیویی و همچنین فونداسیون پیش ساخته برای دکل فعالیت دارد.

همپا دکل، انتخابی مطمئن

در این مقاله درباره دکل خود ایستا سه پایه با شما عزیزان صحبت کردیم و اطلاعات کامل و جامعی را در اختیار شما قرار دادیم. اگر قصد خرید یک محصول ایمن و مناسب را دارید بهتر است از تولیدکنندگان معتبر و قابل اعتماد بخواهید بهترین متریال مصرفی را برای تولید دکل مورد نظر استفاده نمایند. در سایت همپا دکل می‌توانید دکل‌های متنوعی را با قیمت‌های مناسبی خریداری نمایید در نظر داشته باشید که تمامی محصولات این شرکت کیفیت و دوام بالایی دارند پس لازم نیست نگران مقاومت دکل‌ها باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده انواع دکل خود ایستا سه پایه به سایت همپا دکل مراجعه نمایید.