دکل دوربین مداربسته
دکل دوربین مداربسته

دکل دوربین مداربسته چیست ؟

دکل دوربین مداربسته معمولا یک مدل از دکل منوپل یک پایه می باشد و در انواع متنوعی چون چندوجهی ، ماژولار، لوله ای و مکعبی تولید می شود. همواره جهت این پایه محافظت کننده دوربین به یک دستک نیاز خواهد بود. تا با راه اندازی و قرار دادن دوربین روی آن، دکل به ویژه جاده های و نواحی کور را بهتر پوشش دهی نماید. دکل دوربین تقریبا از ارتفاع ۲ متر تولید شده و با توجه به محل راه اندازی دکل تا ارتفاع ۳۰ متر هم ساخته می شوند.

در حال حاضر با ملاحظه به پیشرفت و رشد جمعیت ، همچنین گسترش شهر ها ، برای کنترل و بررسی اقدامات ساکنین، نهاد های مرتبط اقدام به راه اندازی دوربین های پلاک خوان و نظارتی و… نموده اند. دکل دوربین مدار بسته همانگونه از اسمش مشخص است به قصد بالا بردن برد دید و حتی عدم دستیابی به دوربین ها بکار برده می شود.

همواره این نوع دکل ها را در نواحی عمومی چون پارک و خیابان اصلی به هدف بالا بردن امنیت و ثبت پیشامد های مهم و روزانه، راه اندازی می کنند. هرچند ، مواقعی این دکل ها می توانند کاربرد کافی را داشته باشند که دوربین های راه اندازی شده در آن ها از سطح کیفی زیادی برخوردار باشند. زیرا که ارتفاع بعضی از این سیستم ها به ۶ متر یا بیشتر هم می رسد که این مسئله در ثبت تصاویر اثر بخش است.

دکل دوربین

این نوع دکل ها جهت داخل و بیرون شهر مورد استفاده قرار می گیرند. همانطور که گفته شد جهت راه اندازی اقسام دوربین مدار بسته می توان از این پایه های مقاوم بهره برد. این دکل ها جهت نصب به محوطه زیادی احتیاج ندارند بدین علت خیلی مناسب می باشند.

این دکل ها معمولا به علل متنوعی که کاربر احتیاج داشته ساخته و به بازار ارائه داده می شوند که این علل شامل موارد زیر می باشد:

•در قلمرو طرح های ترافیکی درون و بیرون شهر به جهت بررسی و نظارت ورود و خروج ماشین ها به ناحیه طرح ترافیک

•جهت راه اندازی دوربین های مدار بسته راهنمایی و رانندگی

•برای کنترل تصویری راه ها

•جهت امور امنیتی و حفاظتی

خصوصیات دکل دوربین

در حال حاضر با ملاحظه به دغدغه های ترافیکی موجود در مکان های شهری، خیابان ها حتی جاده های میان شهری وجود دکل دوربین مدار بسته بیشتر از قبل حس می شود. دوربین های بولت، ملاک خوان، اسپید دام از اقسام دوربین هایی می باشند که جهت حفظ ایمنی و رعایت ضوابط و مقررات رانندگی در شهر ها و راه ها راه اندازی می شوند.

جهت بکارگیری صحیح از این دوربین ها، اعمال زاویه درست، بالا بردن برد میدان دید و حتی کم کردن دسترسی عمومی نیاز به بکارگیری اقسام دکل دوربین مداربسته و پایه های ساخته شده می باشد.

دکل پایه دوربین شامل خصوصیات منحصر به فردی هستند که بعضی از آنها به شرح زیر می باشند:

•ارتفاع

ارتفاع دکل های دوربین معمولا از ۲ متر آغاز شده و با توجه به ناحیه راه اندازی ، اقلیم آب و هوایی، میدان دید و حتی تقاضای مشتری تا ۳۰ متر هم افزایش می یابند. لرزش نوک اینگونه دکل ها حداقل از ۲ سانتی متر در باد ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در نظر گرفته می شود. بهتر است بدانید که ساخت و طراحی این محصول جهت هر ساعت بادی و با درنظر گرفتن هر میزان لرزشی مقدور است.

•ساختار بدنه

چند وجهی بودن ، قطور بودن ورق آهن، مدل اسکلت دکل و سطح مقطع بیشتر ، تماما جز مواردی می باشند که سبب استقامت بیشتر در مقابل صدمات فیزیکی و باد های شدید شده که معمولا از تخصصی ترین نوع دکل به حساب می آیند.

•نحوه مونتاژ

مونتاژ این محصولات با توجه به درخواست سفارش دهنده به دو شیوه فلنجی و یا اورلپی می باشد.

•نوع پوشش

جهت پیشگیری از خوردگی ورق آهن استفاده شده در دکل از دو مدل پوشش محافظتی نظیر گالوانیزه گرم یا رنگ آلکیدی، اپوکسی و پلی اورتان استفاده می شود.

•نوع دوربین

موسسات معتبر با توجه با نیاز کاربران آماده ساخت و عرضه اقسام دکل دوربین مداربسته جهت دوربین های متحرک، ثابت و پلاک خوان می باشد.

خرید دکل دوربین مداربسته

کاربرد و موارد استفاده از دکل دوربین مدار بسته

کاربرد دکل دوربین مداربسته چیست؟ با ملاحظه به مهم شدن نقش این دوربین ها در بخش های اصلی و نواحی مختلف شهر به جهت پایین آمدن تخلفات و بررسی بهتر مکان های عمومی ، ایجاد بستری مطلوب جهت راه اندازی دوربین همیشه جز معضلات اصلی راهدار های اجرایی این نقشه ها بوده است.

مسلما در محیط هایی چون جاده ها، بزرگراه ها، پارکینگ های شهری، استادیوم های ورزشی و مواردی از این قبیل بکارگیری دکل های دوربین مدار بسته یا پایه مناسب ترین انتخاب جهت راه اندازی دوربین می باشند.

دکل معمولا محوطه بزرگی را اشغال نمی کند و عمده ترین کاربرد آن مرتبط به مکان های عمومی و محوطه باز می باشد.در مجموع مقصود ما از راه اندازی دکل دوربین های مدار بسته به موارد زیر خلاصه می شود.

موارد بکارگیری دکل برای راه اندازی دوربین مدار بسته از نظر گونه عملیات، حفاظتی، نظارتی، ضبط تخطی ها و تخلفات ، مهار محدوده ترافیک زوج و فرد می باشد.

ایجاد بستری به جهت نظارت، رسیدگی و محافظت دائمی بر ترافیک و پیشامد های جاده ای تا حد زیادی احتیاج به نیروی انسانی را پایین آورده و اثربخشی و دقت کنترل را افزایش می دهد.

اینکه تمایل دارید دوربین را در وضعیتی راه اندازی کنید که حداکثر نقطه دید را داشته باشد و از دستیابی اشخاص دور باشد بهتر است حتما از دکل برای دوربین مدار بسته بهره ببرید.

در همپا دکل علاوه بر انواع دکل های دوربین می توانید در این زمینه ها نیز سفارشات خود را به ما واگذار نمایید:

دکل مخابراتی

دکل خود ایستا

دکل منوپل

انواع دکل دوربین مدار بسته

دکل دوربین مدار بسته دارای انواع مختلفی است که در زیر به تشریح هر کدام خواهیم پرداخت:

•دکل چند وجهی

عمده ترین فایده دکل دوربین مداربسته این است که در اقسام متنوعی طراحی و ساخته شده و از این لحاظ هیچ گونه محدودیتی ندارد. در حقیقت این دکل ها در دسته دکل های تخصصی به حساب آمده و از متصل شدن چندین فلز به هم ایجاد شده اند. همواره دکل های چند وجهی را در ترتیب ها ۶ تا ۸ وجهی و مهمتر از همه مخروطی شکل تولید می کنند. علت این موضوع هم بالا رفتن استقامت آنها در رابطه با طوفان و صدمه شدید می باشد.

•دکل مکعبی

یکی از انواع دکل دوربین مدار بسته دکل مکعبی می باشد. این مدل که فقط تا بلندای ۶ متری ساخته می شود فقط برای نواحی مانند دانشگاه ها و نهاد های دولتی مطلوب است. جنس این نوع دکل از پروفیل یا قوطی های آهنی با استقامت کم می باشد. این نوع دکل ها از لحاظ ظاهری به صورت L یا T بوده و به علت طراحی و تولید راحت خیلی به صرفه می باشند. این گونه سازه ها توانایی راه اندازی دوربین های ثابت را داشته و برای پلاک خوان و امور رسیدگی بکار برده می شوند.

•دکل ماژولار

از انواع دکل دوربین می توان به دکل ماژولار اشاره کرد. این دکل از لحاظ استقامت فیزیکی خیلی مناسب بوده و مناسب ترین انتخاب جهت نواحی طوفانی می باشند. در اکثر محوطه های سبز و پارک های جنگلی که در دسترس باد هستند از این دکل ها بهره برده می شود. شکل ظاهری این سیستم ها دست کم مشابه دکل مخابراتی بوده ولی از لحاظ استقامت فیزیکی هیچ گونه شباهتی به آن ها ندارند. زیرا که در مقابل ضربه صدمه پذیر بوده و نبایستی این دکل ها را در معرض عموم راه اندازی نمود.

•دکل لوله ای

از دیگر انواع دکل دوربین مدار بسته می توان دکل لوله ای را نام برد. این دکل ها یکی از دکل های مستحکم و مقاوم به حساب می آیند. این دکل ها در مقابل باد و ضربه خیلی مستحکم می باشند. احتمال بکارگیری از آنها در خیلی از نواحی وجود دارد. نوع لوله این محصول از گالوانیزه می باشد. ورق های گالوانیزه ورق هایی می باشند که در طول پروسه گالوانیزاسیون در مذاب روی هم واقع شده اند.

در مقابل ضربه ، اکسیداسیون، رطوبت و ساییدگی مستحکم سازی شده اند. بدین جهت در کلیه وضعیت های آب و هوایی می توان از این نوع دکل بهره برد. شکل ظاهری این نوع دکل ها همانند T یا L می باشد و حداکثر تا ۱۰ متر ارتفاع را پوشش دهی می نمایند.

از اقسام دیگر دکل های دوربین مداربسته می توان دکل دوربین مداربسته بدون کنسول پیشرونده که جهت راه اندازی دوربین های ثابت به کار برده می شوند، همچنین می توان دکل دوربین با دستک راه اندازی دوربین اسپید دام در مرکز دکل ، را نام برد.

خرید دکل دوربین مداربسته

مشخص کردن بودجه معمولا یکی از عمده ترین مولفه هایی است که قبل از خرید دکل دوربین مداربسته بایستی به آن توجه شود. اینکه سازمان ها و نهاد های مرتبط به چه مقدار ، هزینه ای را جهت تهیه دکل دوربین مداربسته مد نظر گرفته اند در سطح کیفی محصولی که تعیین می کنند اثرگذار می باشد.

خرید دکل دوربین مدار بسته با ملاحظه به اینکه امکان دزدی و سرقت را تا حد چشمگیری پایین آورده و عملکرد سامانه را افزایش داده ، سبب صرفه جویی در بعضی از مخارج هم می شود.

قیمت دکل دوربین مدار بسته

دکل دوربین مدار بسته در اقسام متنوعی طراحی و ساخته می شوند، نوع بدنه دکل ها، بلندی و ارتفاع آنها، نوع دکل های استفاده شده با هم متمایز می باشند. بدین علت است که دکل دوربین قیمت متفاوتی دارد و نمی توان برای این نوع دکل ها قیمت مشخص و ثابتی را مدنظر گرفت. پیش از تهیه دکل پایه دوربین لازم است که با متخصصان این حیطه مشورت نمایید تا دکلی را با نرخ مطلوب و از لحاظ کارایی استاندارد خریداری نمایید.

قیمت دکل دوربین مدار بسته مطابق مولفه ها و عوامل مختلفی مشخص می شود. از عمده ترین فاکتور های اثر گذار بر قیمت دکل دوربین مدار بسته می توان به متریال تشکیل دهنده دکل، نوع پایه دوربین( ثابت یا متحرک بودن ) اشاره کرد. دکل این دوربین ها به جهت استقرار درست دوربین ها و امکان تنظیم و کنترل دید تصویر استفاده می شود‌.

دکل دوربین مداربسته در حقیقت یک واحد اصلی از دستگاه دوربین مدار بسته می باشد. کارایی دکل در این دوربین ها موقعی می باشد که دوربین در محیط بیرونی بر روی ارتفاع زیادی راه اندازی شود. این سیستم چه روی ستون و چه روی دیوار آپارتمان راه اندازی شود باید روی یک پایه واقع شود. در محیط داخلی هم چنانچه این دوربین ها بر روی پایه راه اندازی نشوند احتمال حمل و نقل آن وجود دارد.

از عوامل مهم دیگری که بر روی قیمت این محصول اثر می گذارد می توان به نوع اتصالات، فونداسیون و تعداد شاخه هایی که جهت نصب دوربین و پروژکتور مد نظر گرفته میشود، اشاره کرد.

از دیگر تولیدات همپا دکل می توان به موارد زیر اشاره کرد :

دکل دوربین نظارتی
دکل دوربین ترافیکی
دکل دوربین مداربسته اسپید دام

همپنین ما به دلیل نزدیک مکان کارگاه به پایتخت به صورت تخصصی دز زمینه دکل دوربین مداربسته در تهران فعالیت می کنیم.

فروش دکل دوربین مدار بسته

فروش دکل دوربین مدار بسته توسط موسساتی که در این حیطه فعالیت دارند صورت می گیرد. شما می توانید برای مشاوره و آگهی از نرخ این دکل ها با شماره های مدنظر در این مراکز فروش تماس حاصل نمایید. این مراکز فروش با ملاحظه به پروژه های کنترلی شما مناسب ترین دکل را به شما توصیه می کنند.

شما می توانید این پایه ها را هم به صورت آنلاین هم حضوری سفارش دهید. اما پیش از انتخاب و خرید بهتر است به موارد متنوعی چون محوطه مدنظر جهت نصب و راه اندازی دکل ، میزان استقامت دکل و … توجه نمایید.

مشخصات فنی دکل دوربین

دکل دوربین مدار بسته دارای مشخصات فنی به شرح زیر می باشد:

•طراحی و تولید دکل های دوربین به شیوه چند وجهی از ۴ تا ۳۰ متر ، بدون ارتعاش

•امکان نصب و راه اندازی همراه با نگهدارنده

•ارزیابی مقدار ایستایی سازه مطابق سطح بادگیر

•متصل نمودن پایه ها به همدیگر به وسیله فلنج و پیچ و مهره برای جابجایی و نصب و راه اندازی راحت.

•روکش گالوانیزه گرم به شیوه غوطه وری با قطر متوسط معادل ۹۰ میکرون.

ارتفاع دکل دوربین مدار بسته

همانگونه که می دانید عمده ترین علت بکارگیری دکل دوربین مداربسته ارتفاع زیاد آن می باشد. اگرچه ارتفاع این دکل به محیطی که می خواهید آن را راه اندازی کنید، بستگی دارد. در بعضی از مواقع جهت بالا بردن نقطه دید ضروری است که ارتفاع آن ها را میان ۶ تا ۷ متر در نظر بگیرید. افزون بر این بایستی با بالا بردن ارتفاع سطح کیفی دوربین را هم بالا ببرید. دوربین مداربسته در دو مدل دام و بالت ارائه می شوند که لازم است برای دکل ها از نوع دام بهره ببرید

علت بکارگیری این نوع دوربین هم شکل ظاهری آن می باشد. این نوع دوربین گنبدی شکل بوده و توانایی ثبت تصاویر را در زاویه ۳۶۰ درجه دارند. اگرچه از دوربین های بالت هم می توان بهره برد ولی زاویه دید آن ها اندکی کمتر بوده و فقط برای ثبت تصاویر ثابت مطلوب می باشند.

جنس دکل دوربین های مدار بسته

جنس دکل دوربین مدار بسته با ملاحظه به نوع کاربری و محدودیت های نرخ آن می تواند متمایز باشد. دکل دوربین مداربسته همواره از نوع آهن با کاور گالوانیزه یا بدون پوشش می باشند. ولی در وضعیت ویژه دکل می تواند از آلومینیوم یا آلیاژ های آن هم باشد.

همانطور که بکارگیری آهن گالوانیزه تولید و طراحی دکل را پر هزینه می کند: چنانچه پایه دوربین در محوطه غیر نمناک بکار برده شود می توان دکل را از آهن سیاه هم تولید کرد.

به این مسئله دقت نمایید که دکل دوربین مداربسته بدون پوشش حتما بایستی بعد از سخت و قبل از راه اندازی با پوشش ضد زنگ و پس از آن با رنگ پوشش دهی شود. بکارگیری دکل های غیر گالوانیزه با بلندی حداکثر ۴ متر پیشنهاد نمی شود.

تعداد و نوع دوربین ها روی دکل دوربین

دکل دوربین مدار بسته تجهیز شده به براکت و اجزایی جهت اتصال دوربین ها می باشد. در این صورت هر چه شمار دوربینی که تمایل دارید روی یک دکل راه اندازی نمایید بیشتر باشد هزینه طراحی آن هم بیشتر می باشد. مدل دوربین هایی که بکار می برید هم در تعیین نوع دکل و قیمت تمام شده اثرگذار می باشد. به عنوان مثال چنانچه دوربین های شما اسپید دام باشند بایستی دکل دوربین اسپید دام تهیه کنید.

حتی اگر تمایل دارید به جهت بهسازی سطح کیفی دوربین ها در شب هنگام ، از پروژکتور روی دکل بهره ببرید قیمت دکل بالا می رود.

فونداسیون مطلوب جهت دکل دوربین

در مبحث نصب و راه اندازی دوربین های بازرسی و نظارت ، زاویه و نصب این سیستم جهت اعمال یک تصویر مطلوب خیلی حایز اهمیت و الزامی است. در این صورت ضروری است که دکل دوربین مدار بسته در زاویه درست و مناسبی واقع شود. بدین علت بکارگیری فونداسیون دکل دوربین که توانایی تنظیم را شامل می باشد این قابلیت را ایجاد نموده که به آسانی دکل دوربین مداربسته را در وضعیت درستی راه اندازی نمود. در این صورت جهت راه اندازی دکل بکارگیری فونداسیون پیش ساخته پیشنهاد می شود.

طراحی دکل دوربین

در آغاز طراحی دکل دوربین مداربسته بایستی تحقیقاتی ‌کاملی روی موضوع سامانه های نظارت تصویری، قطعات، معیار ها و فن آوری های روز جهان انجام گیرد تا دامنه مبحث و ابعاد به صورت مطلوبی معلوم شود.

پس از آن تحقیق بر روی بستر سازی سامانه نظیر کنده کاری، راه کشی و قرار گیری لوله جهت عبور سیم ها هم صورت گیرد.طراحی دکل دوربین مداربسته هم بایستی به وسیله نرم افزار های حرفه ای و توسط کارشناسان فن صورت گیرد.

حتی طراحی دیگر ابزار آلات نظیر راه های ارتباطی، برق گیر و… هم به موازات این وهله بایستی صورت گیرد. دکل ها یکی از عمده ترین اجزا از مجموعه ابزار آلات نظارت تصویری به حساب می آیند.

خرید پایه دکل دوربین مداربسته با قیمت نهایی مناسب

امروزه در موقعیت های مکانی مختلف از ابزارآلات و تجهیزات مختلفی استفاده می شود، که امنیت محیط به طور ۱۰۰ درصدی تامین شده و هیچ گونه اختلال خاصی به لحاظ امنیتی به وجود نیاید. یکی از بهترین نمونه های موجود در بازار در جهت تامین امنیت بیشتر محیط دکل دوربین مداربسته می باشد، این دکل قابلیت نصب انواع دوربین های مداربسته مختلف را دارد و شما در هر یک از سکشن های دکل خود می توانید اقدام به نصب دوربین کنید، این دکل از نصب بسیار راحت و آسانی برخوردار می باشد و همچنین اجرای فونداسیون این دکل در مدت زمان کوتاهی انجام می شود و شما به هیچ عنوان با اتلاف وقت مواجه نخواهید شد. پایه دکل دوربین مداربسته باعث میزان دید بیشتر در موقعیت های مختلف می شود و شما بر روی دکل دوربین مداربسته خود می توانید حتی بیش از یک پایه را نصب کنید، پایه بر اساس نیاز کاربر در بخش های مختلف دکل دوربین مداربسته قابل نصب می باشد. پایه دکل دوربین مداربسته از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و به راحتی درجه کیفی این پایه افت پیدا نمی کند. یکی از الزامات اصلی دید بیشتر در موقعیت های حساس نصب انواع پایه با کیفیت و درجه یک در دکل های دوربین مداربسته می باشد.

پایه دکل دوربین مداربسته در همپا دکل

با کمی بررسی به راحتی متوجه این نکته می شوید، که پیش نیاز بهره گیری بیشتر از چنین دکل هایی نصب انواع پایه می باشد، پایه دکل دوربین مداربسته از بهترین متریال تولید شده است و همچنین این پایه در صورت نصب اصولی به هیچ عنوان از موقعیت اصلی خود جا به جا نمی شود، این پایه به گونه ای طراحی شده است، که قابلیت تحمل وزن هر تعداد دوربین مداربسته ای را دارد. برخلاف تمامی باورهای اشتباه پایه دکل دوربین مداربسته از وزن بسیار کمی برخوردار بوده و در مدت زمان بسیار کوتاهی قابل نصب می باشد، این پایه قابلیت تحمل وزن های بسیار سنگین را نیز دارد. این محصول در برابر شرایط جوی مختلف به هیچ عنوان دچار افت کیفیت نمی شود و از دوام و استحکام قابل توجهی برخوردار می باشد. این پایه بر اساس نیاز کاربر در جهات مختلف قابل نصب است و هیچ گونه محدودیتی از این بابت وجود ندارد. در برخی از موقعیت های حساس که دوربین مداربسته باید به صورت زاویه دار در محل نصب شود، بهره گیری از چنین پایه هایی شدیدا توصیه می شود.

مراکز مختلفی در داخل کشور مشغول به تولید و فروش پایه دکل دوربین مداربسته هستند، اما در این بین قیمت و کیفیت هر یک از محصولات با یکدیگر متفاوت می باشد و شما باید بهترین مجموعه را جهت خرید نهایی انتخاب کنید. همپا دکل یکی از فروشندگان اصلی انواع پایه دکل دوربین مداربسته در داخل ایران به شمار می آید، که با کاهش قیمت نهایی این محصول درصدد جلب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد.

اگر به قیمت نهایی پایه دکل دوربین مداربسته اهمیت می دهید و خواستار خرید این محصول با کمترین قیمت ممکن هستید، بهترین گزینه برای شما مجموعه همپا دکل می باشد.

جهت طراحی و تولید پایه های دوربین بایستی به نکاتی توجه نمایید که عبارتند از:

•مشخص نمودن ارتفاع و زاویه مورد نظر جهت راه اندازی دوربین هماهنگ با محلی که بازرسی آن برای کارفرما حائز اهمیت است.

•مشخص نمودن نوع دوربین با ملاحظه به جایگاه و مقاصد نظارت تصویری

•مشخص نمودن الگوی ظاهری و مدل نمای دکل با ملاحظه به موقعیت محلی مکان اعمال سامانه، منابع اقتصادی و دیدگاه کارفرما

•مشخص نمودن محل راه اندازی و شیوه اعمال دول دوربین مدار بسته

•مشخص نمودن و ارزیابی بودجه و زمان

مزایای راه اندازی دوربین بر روی دکل دوربین مداربسته

دکل دوربین مداربسته جهت راه اندازی این سیستم مزایای متنوعی به شرح زیر دارد:

•نقطه دید دوربین را به بیشترین حد ممکن می رساند.

•نقاط کور را به کمترین حد ممکن می رساند.

•بالا بردن دید دوربین مداربسته

•بالا بردن دقت ارزیابی سرعت لوازم نقلیه و اتومبیل ها

•بالا بردن دقت و عملکرد دوربین های مدار بسته پلاک خوان

•در دسترس نبودن اشخاص خرابکار و ممانعت از دزدیدن دوربین

•بالا بردن عملکرد و استفاده از تصاویر ثبت شده به وسیله دوربین

•نظارت هر بیشتر بر روی محیط و بالا بردن قابلیت مانور دوربین های اسپید دام یا PTZ

• اضافه نمودن شاخه به دکل جهت راه اندازی دوربین های بیشتر و پروژکتور جهت دید بهتر در شب هنگام

•احتیاج به محوطه کم، جهت راه اندازی این دکل

نکات مهم در زمان نصب دکل دوربین مدار بسته

دکل دوربین مداربسته مثل دکل های یک پایه مخابراتی ، لرزش و تغییر محل نوک و انتهای دکل اثربخشی زیادی در عملکرد این نوع دکل ها دارند. اگرچه این پایه ها برای راه اندازی دوربین هایی با توانایی بزرگنمایی زیاد یا دوربین های پلاک خوان باشند ، طیف ارتعاشی قابل قبول نوک پایه خیلی محدود تر خواهد بود. لرزش و ارتعاش قابل قبول در نوک دکل های یک پایه دوربین با ملاحظه به مدل دوربین های راه اندازی شده بر روی دکل مشخص می شود.

در صورت بکارگیری دوربین هایی با حساسیت زیاد این لرزش قابل قبول حداقل ۱٪ درجه می باشد.در این حالت با بالا رفتن ضخامت دکل و حتی بالا رفتن قطر جداره بدنه دکل ، از بالا رفتن ارتعاش بیش از اندازه مجاز پیشگیری خواهد شد. بدین علت همواره هزینه اعمال و اجرای دکل دوربین مداربسته در قیاس با دیگر اقسام دکل های مونوپل بیشتر می باشد.

موسسه همپا دکل با قصد عرضه خدمات مشاوره، طراحی، ساخت و راه اندازی انواع دکل سالهاست فعالیت خود را شروع کرده است. عرضه خدمات مناسب و با سطح کیفی عالی از عمده ترین وظایف این موسسه می باشد. بدین جهت اکیپ زحمت کش، مبتکر و متعهد این موسسه، مجموعه های مختلفی را برای عرضه خدمات ایجاد نموده است.

چنانچه تمایل به مشاهده انواع دکل مهاری دارید می توانید وارد لینک زیر شوید :

دکل مهاری